Hier geen vast budget voor mn kids. Lisa heeft van ons voor dr 1e verjaardag een 3wieler en de LP boerderij gehad. Bij elkaar ruim 100 euro. Voor dr 2e verjaardag heeft ze een WtP speelhuis met schommel en glijbaan enzo gehad. Koste 380 euro. heel veel geld natuurlijk maar daar hebben ze beide nog jarenlang plezier van. Voor Lot zal het straks moeilijker worden want we hebben nu al zoveel.
Hier geen budget. Ik koop wat we leuk vinden voor onze kinderen maar maken het niet te gek. Dit vragen we ook van opa en de oma's! Voor de eerste verjaardag van mijn zoontje hebben we ongeveer 60 euro uitgegeven (schommel, grote houten auto en een Nijntje knuffel). Dit zal bij de komende verjaardag (2 jaar) weer ongeveer het bedrag zijn (houten trein, boekje en een Nijntje knuffel.. ja, hij is nogal dol op Nijntje hihi)
Dat maakt toch niet uit, dat komt vanzelf wel. Robyn heeft duplo gekregen voor haar verjaardag (hadden we ook gevraagd) en daar kon ze pas echt iets mee toen ze 1,5 was. En zo heeft ze meerdere dingen gekregen waar ze nu pas echt mee speelt. Ik vond 1jaar sowieso een moeilijk leeftijd om iets voor te vinden. Voor een hoop spullen zijn ze al te groot/oud, maar voor heel veel dingen ook nog te klein/jong.
spaar er voor en gemiddeld ben ik toch wel 100,- kwijt. soms ben ik goedkoper uit en soms wat duurder. ligt er net aan of er ergens bijvoorbeeld een goede aanbieding is. nando heeft voor zijn 1e verjaardag een accu motor gehad, was een dagaanbieding van 35,- inv 50. daarnaast nog een cars driewieler met duwstang die was 29.95. bij hem waren we dus goedkoper klaar
ik vind 50 euro eigenlijk wel een mooi bedrag voor een verjaardag. Bij dr eerste verjaardag is dat ook gelukt, hebben een smart trike fietsje gekocht. Maar in oktober is wordt ze dus 2 en ik wil graag het keukentje van ikea geven, weet wel dat ik daarmee over het budget ga, maar ze vindt het zo leuk, ze is de hele dag met het serviesje en bakjes en lepeltjes in de weer.
Ik heb gestemd op ruim 100,- Ik heb 150,- op zijn spaarrekening gestort & ik heb een barok fauteuil gekocht voor hem & veel little people (waar helaas niks mee gedaan wordt) En dan zijn verjaardagskleding, maar dat vind ikn iet echt een cadeau eigenlijk..
Ik heb geen budget als het voor mijn kinderen (of goede vrienden) is, koop gewoon wat ik leuk vind! Onze kindjes hebben beiden wel voor meer dan Eur 100,- gehad toen ze één jaar werden. Dat geldt trouwens voor elke verjaardag wel.......
Ligt er maar net aan. Nu heb ik voor haar eerste verjaardag voor het cadeautje zelf 65 euro uitgegeven, maar als ik iets tegenkom dat duurder is maakt dat ook niet uit. Stel een fietsje als ze 3 of 4 wordt, dan kost het waarschijnlijk duurder. Ik heb dus geen vast budget!
van ons heeft ze een nijntje loopauto gehad, 15 euro van mp met sinterklaas kreeg ze haar echte cadeau: een poppenwagen (hout) maar die was nog niet binnen met haar verjaardag.
Ik ben nog steeds aan het kijken wat ik zal kopen, ze is over ruim een week jarig maar ik ben er nog niet uit, vind het zo moeilijk. Ik lees veel Little people maar ik heb het idee dat ze daar nog wat klein voor is. Nou ja anyway, het bedrag wordt denk ik rond de 50 euro excl kleding/jurkje.
Geen vast bedrag. ligt er gewoon aan wat we voor haar willen kopen. Haar 1e verjaardag kreeg ze een smart trike, was geloof ik 80 euro. Nu word ze 2 en krijgt ze een armband, was 240 euro. Ga niet perse naar iets zoeken wat een bepaald bedrag is