Budget leven

Discussie in 'De lounge' gestart door loirinha, 16 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Waar hier vooral veel geld naar it gaat is de tussen door dingen. Dus als wij een maand veel minder inkomen hebben doe ik boodschappen e leg ik daarna me pinpas weg. Daarmee besparen we echt veel.

2. ziezo

ziezo Bekend lid

2 mrt 2007
    709
    39
    28
    Ik koop de kleding ook vaak via outlet of monsterverkopen.
    Dit scheelt echt zoveel geld

3. Islah

Islah Niet meer actief

Kijk eens naar extreme cheapskates (via internet bijvoorbeeld). Sommige dingen zijn te extreem vind ik (en dat zegt heel wat geloof ik, haha) maar je haalt er ook goede tips uit (zoals zelf je deodorant maken of houten vloeren i.p.v met een dure vloerreiniger schoonmaken met een zakje thee). Verder vind ik het leuk om bepaalde consuminderblogs te lezen, ook in het Engels overigens.

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Absoluut! De kruidvat, of 'even nog een boodschapje' zo had ik vanmiddag roomboter nodig, kwam wel met een volle tas de winkel uit, 33 euro ( Voor een paar maanden koffie ingeslagen, die was in de aanbieding ) maar geen roomboter... Haha....

5. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    Ik maak gebruik van scoopy, hier inmiddels al lekker wat geld kunnen besparen aan boodschappen en leuke nieuwe dingen kunnen proberen.
    Verdet maak ik gebruik van zelfscan, koop voor 5 dagen eten ipv 7 omdat er vaak veel over blijft en we dat net zo goed kunnen eten.

6. loirinha

loirinha Bekend lid

12 feb 2015
    504
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel ga die sitest zeker bekijken. En idd sowieso dieen boodschapjes tussendoor toch achterwegen laten .

7. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ik heb een nee/nee sticker op de brievenbus geplakt zodat we geen folders krijgen. Scheelt mij veel verleiding ;). Als ik alle folders doorblader heb ik altijd ineens veel meer nodig :D
    En voor de dingen die ik graag in de aanbieding koop (deo, wasmiddel etc) zoek ik in de folders app. En die van de supermarkt bekijk ik daar ook op.

Deel Deze Pagina