budget per maand.

Discussie in 'De lounge' gestart door miffy11, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    *hoeveel hebben jullie aan budget per maand om boodschappen te doen?

-400,00 en meestal hou ik wel wat over aan het eind van de maand.
    wij zijn met 2 volwassen en 2 kids waarvan 1 in de luiers.

*redden jullie het daar goed mee of is het moeilijk?

- zolang mijn man niet mee gaat booschappen doen red ik het makkelijk.

*waar doen jullie de boodschappen?

-bij de golff

*hebben jullie dingen als luiers, beltegoed, vervoer en rookwaar daar bij zitten of een apart budget? en hoeveel?

- inclusief luiers, benzine gaat van de bedrijfsrekening roken doen we niet.

2. miffy11

miffy11 Niet meer actief

haha, hoe herkenbaar! als mijn vriend boodschappen gaat doen komt hij nog bijna thuis met hondenbrokken terwijl we geen hond hebben, maar omdat ze in de bonus zijn ;)
    ik moet ook echt alleen gaan, anders red ik het nog niet van 1000 per maand.

wel fijn om te weten dat ik niet de enige ben die 100 per maand erg onrealistisch vind.

3. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    ik pin aan het begin van de maand 400,-
    daar redden we het makkelijk mee(omdat we nog geen kids hebben)
    Bij de nettorama & c1000
    *hebben jullie dingen als luiers, beltegoed, vervoer en rookwaar daar bij zitten of een apart budget? en hoeveel?
    wij hebben (nog) geen kinderen, we roken niet en mijn beltegoed en het bedrag van m'n nagelstyliste zit er wel bij in

4. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ik pak elke weekend 50 euro en elke maandag 20 euro
    dus 70 per week.
    geen benzine en geen luiers en geen beltegoed.

1 goeie tip.
    laat je vriend eens een keer alles halen van 100 euro kan ie zien dat dat echt onder de armoede grens is.
    zelfs die krijgen meer leefgeld per week

5. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    en als ik meer nodig heb is het er wel maar ben van mening dat als ik 200 in mijn zak doe het ook op gaat

6. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    450 euro per maand

Daar redden we het prima mee. Ik let dan ook niet echt op de prijs.

We bestellen altijd via de Albert (bezorgservice)

In dit bedrag zitten alle boodschappen. Ons eerste kindje is onderweg dus nog geen luiers e.d. We roken allebei niet, dus dit scheelt weer. We hebben beiden een telefoonabonnement dus ook dit zit niet in het bedrag.

7. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Oei, als ik het zo optel per maand dan ben ik toch wel tegen de 600 euro kwijt. Inclusief alles wat hierboven genoemd is.

8. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Sorry, maar ik vind dat je zo'n opmerking echt niet op die manier moet verwoorden!!
    Sommige mensen hebben niet veel geld en dan plaats je dat zo neer?

9. Demi

Demi Actief lid

10 jul 2006
    367
    23
    18
    Hier ook zo rond de 600 euro per maand.

Als ik dat hier lees is dat wel veel, zal is beter opletten met de boodschappen!

Moet wel zeggen dat wij eigenlijk allemaal A merken in huis halen.

Wij zijn trouwens met 2 volwassen en 2 kinderen, waarvan 1 alleen nog s' nachts een luier om heeft. Ook roken wij niet en benzine komt er nog overheen.

10. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    hihi wat zijn mannen toch heerlijke wereldvreemde wezens. ;)

11. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ennuh, ik heb geen 100 euro per week te besteden. verder ga ik er niet op in.

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

zo'n 250 per maand
    redden we het bijna altijd prima mee
    ah en lidl
    Luiers zitten er niet bij (gaan we voor de aanbiedingen van pampers) beltegoed hebben we niet want we hebben een abo. Sigaretten hoeft niet want we roken niet en benzine ook niet want we hebben geen auto
    De shampoo en badspul enzo zitten er niet bij maar dat halen we bij een voordeelshop.
    We zijn met zijn drieen 1 kind en die zit nog in de luiers. we hebben ook nog 3 katten.
    verder zit eten enzo van Emma er wel bij.

13. zandkasteel

zandkasteel Fanatiek lid

12 mrt 2010
    1.003
    0
    0
    Waterland
    hoeveel hebben jullie aan budget per maand om boodschappen te doen?
    ongeveer 300-350 euro per maand, ik probeer te minderen omdat ik het geld niet heb en eind van de maand steeds wat van het spaargeld over moet maken.

Nee met wat we WILLEN halen redden we het niet, ik moet echt afmeten en creatief zijn.

Aldi, Deen & Vomar

Hier zit wel Kirsten's voeding bij in - potjes, toetjes, papjes. Luiers koop ik in de aanbieding dus dat is buiten dit bedrag. Benzine betaald mijn vriend altijd.

Ook ik ben bezig om het allemaal bij de houden, ik pin elke week tussen de 70-80 euro in de week en moet echt puzzelen om hier mee rond te komen. We eten dan ook altijd wel makkelijk. Heel veel B merken. __________________

14. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    wij hebben een budget van 300 euro maandelijs voor boodschappen, de ene keer red ik daar wel luiers bij en de andere keer weer niet. gelukkig rook ik heel weinig dus dat zit er ook bij in. boodschappen doe ik bij de albert heijn daar hbben ze het merk euro shopper wat heel goedkoop is.
    wij zijn met z'n vieren en redden het wel zo.

15. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    wij hebben geen vast budget... ene keer is het meer dan de andere keer... denk dat we op zo'n 150/200 per week zitten... ook de luiers en de voeding zitten daar meestal bij...

16. keano

keano Actief lid

20 jan 2009
    443
    0
    0
    administratief medewerker
    helmond
    *hoeveel hebben jullie aan budget per maand om boodschappen te doen? Wij doen voor 60 euro per week boodschappen(zitten luiers bij in)
    Wij redden het hier goed mee
    Wij doen boodschappen bij de ah en nergens anders
    Wij hebben een ander bedrag voor de sigaretten, beltegoed hebben we niet, we hebben allebei een abonnement en dat is ongeveer 80 euro per maand...en voor tanken zijn wij 200 euro per maand kwijt, maar mijn vriend zijn auto slurpt nogal veel benzine:D
    We zijn met zijn drieen:D:D

17. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Rond de 700 euro. Maar het is hier een groot gezin. 2 kleine kinderen en 4 volwassenen en een grote hond.
    Ongelooflijk maar waar, ik red het er net mee:$
    Aldi, Lidl en C1000, brood meestal bij de bakker in de aanbieding, betaal je nog 1,65 (toch iets meer dan 2 cent:D)
    Dit is incl. rookwaar voor 2p. Luiers sla ik eens in de zoveel tijd flink in als ze 3 voor 20 euro zijn (2 kids in de luiers) Doe ik ook met waspoeder. En voer voor de hond a 50,00 p/m

18. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.191
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Eigenlijk hebben wij geen budget en doen we gewoon boodschappen als we het nodig hebben. Ik heb het even nagerekend en wij geven ongeveer 400 euro in de maand uit. Daar leven we van met 2 volwassenen en 1 kindje. Wij roken niet, drinken geen alcohol en beltegoed kopen wij niet hebben abonnementen. Wel zit hier alles bij in van wasmiddelen en shampoo tot groente/fruit vlees en brood.

Vervoerskosten ook niet meegerekend

19. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    250 Per maand, 2 volwassen, 1 kind in de luiers, 2 katten en een grote hond.
    Hier redden we het prima mee
    Liddl, Nettorama, Jumbo en AH, let erg op reclame's.Vlees 1xper maand bij de slager.
    Hier zitten de luiers, voer/kattenbakkorrels voor de beesten bij in. Benzine zijn we 100 per maand aan kwijt. Man gebruikt auto elke dag werk.
    Abbo op mobiel dus niet in dit bedrag

20. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hoe doe je dat? Wij geven met zijn 2 en nu al 80 euro in de week uit, en roken, drinken niet ofzo, ook geen koek eigenlijk.

xxx

Deel Deze Pagina