400/500 euro inclusief luiers voor 2 kids, zat ook toen babyvoeding bij, wij roken niet.. Ach mijn vader is ook zo dat ie denkt dat een brood 2 ct kost LOL!!! MAAR mijn moeder heeft hem een paar keer boodschappen laten doen en mijn vader die kan niet (voor 2-3 personen) onder de 150 euro uitkomen, en mijn moeder is goedkoper uit dus sindsdien heeft ie niets meer erover gezegd.. Ik zou je vriend gewoon eens boodschappen LATEN doen! Wat betreft benzine dat verschilt maar denk gemiddeld 150 euro per maand (2 tanken) wasmiddel e.d. dat zit bij de 400/500 euro per maand. Wij hebben verder abonnement van de zaak (telefoon) dus die hebben wij niet) wij bellen ook gratis met elkaar door deze zakelijke oplossing
hoeveel hebben jullie aan budget per maand om boodschappen te doen? Wij hebben nu nog een budget van 70 per week *redden jullie het daar goed mee of is het moeilijk? Hier redden wij het prima mee. *waar doen jullie de boodschappen? Aldi en AH *hebben jullie dingen als luiers, beltegoed, vervoer en rookwaar daar bij zitten of een apart budget? en hoeveel? Manlief heeft tel van de zaak, ik beltegoed. Rookwaar en luiers zitter hier bij in, en we tanken voor ong. 20 euro per week. (maar daar staat weer reiskostenvergoeding van mijn werkgever tegenover) Ik moet eerlijk zeggen, dat wij dit zo gedaan hebben omdat ik vond dat we wel erg makkelijk met geld om gingen. We doen dit nu een half jaar, en het gaat prima, al zou ik het best fijn vinden om weer eens biefstuk te eten, of gewoon een kratje bier voor manlief te kunnen halen zonder dat ik dan iets anders moet laten staan. Echter hebben wij het laatste jaar een enorme sprong op het gebied van ons inkomen gehad, waardoor wij nu 1000 eu in de maand overhouden. Nu wil ik graag doorgaan met sparen, maar we gooien ons budget nu wel omhoog. 90 a 100 eu pw. Oja, tip. Ik heb één rekening waar de salarissen op binnenkomen waar de vaste lasten vanaf worden geschreven. Ik heb daarnaast een aparte huishoudrekening waar het geld voor de boodschappen heen gaat (automatisch) Zo kun je nooit over je budget heen gaan.
zoow dat is een klein meisje dan... mijn dochter van 8 maand heeft al maatje 74 en van het zomer zeker wel maatje 80... hebben jullie al nieuwe zomerkleding gekocht dan? ik heb pas nog hele leuke jurkjes van olilly gekocht voor allebei... en mij favo merk die echt superschattige kleding heeft is de cakewalk lijn!! heb natuurlijk veel in de uitverkoop kunnen scoren!! kan alleen nog nergens leuke sandaaltjes vinden...
Zomerkleding heb ik begin februari al gekocht.(vooral barabra faber is hier favoriet) Twee weken terug nog een tweede ronde gedaan. Hier heb ik stoere sandalaren van replay en lieve sandaaltjes van lelli kelly (en dan niet van die schreeuwerige maar witte met zilveren steentjes) Van petit shoes wat nettere dichte schoentjes voor de zomer en van clarks hele gave ballerina's
koop je die dan oline? kan nooit een leuke webshop vinden met mooie schoentjes... ga meestal naar ziengs in de stad hier... maar er is nog niet veel keus daar... die andere schoenenwinkels zoals de schoenenreus of bristol vind ik niet erg goede kwaliteit dus wil een wat steviger sandaaltje hebben...
Nee niet online, gewoon bij de betere schoenenwinkels. Hier hadden ze eind januari de zomercollectie al binnen. Sterker nog, er is al heel erg veel weg. Bij Nelson en Bij house of shoes hebben ze ook leuke! Weet niet of je dat in de buurt hebt?
nee we hebben hier alleen ziengs, en niers... daar hadden ze nog vrij weinig staan... kwam nog allemaal binnen zei ze...
mijn meisje van bijna 1 heeft maat 80/86.. wat kopen jullie veel merk kleding en schoenen trouwens, vind je dat niet zonde van het geld?
schoenen vind ik trouwens nooit zonde van het geld elk paar wat ik koop voor als ze enemaal lopen kosten minimaal 50-75 euro en daar zal ik nooit op toeleggen, schoenen zijn enorm belangrijk!! Ze moeten hun hele leven met hun voeten doen, mijn zoontje heeft wel sportschoenen maar alleen voor 1 dagje in de week in het weekend ofzo... Qua merkkleding, ik koop eigenlijk helemaal geen merkkleding, toevallig Bonnie Jean omdat die gewoon leuke jurkjes hebben maar koop ook gewoon soortgelijke jurkjes hoor (ook al hebben ze geen merkje) Zoals je kan zien koop ik ook gewoon de H&M leeg haha
*hoeveel hebben jullie aan budget per maand om boodschappen te doen? meestal geven we 400 excl luiers uit *redden jullie het daar goed mee of is het moeilijk? Ja, budget wordt aangepast aan wat we altijd uitgeven *waar doen jullie de boodschappen? Slager, bakker, groenteboer, turkse supermarkt, C1000 & AH *hebben jullie dingen als luiers, beltegoed, vervoer en rookwaar daar bij zitten of een apart budget? en hoeveel? Apart,..we roken niet. Benzine ongeveer 200, telefoon is abbo van 15, Luiers en verzorging 30
Per maand aan boodschappen hebben wij 400 euro voor gereserveerd. Roken doen wij beiden en kopen de shag in bus vanuit belgie. Dat scheelt gewoon 3,75 per bus hier gelukkig gaan onze buren vaak naar belgie dus die nemen ze mee. Benzine hebben wij zeker wel 200 euro per maand hubbie heeft de auto elke dag nodig voor het werk. Beltegoed is denk ik 30 euro per maand. Ik heb ook een prepaid alleen waardeer ik erg weinig op en gebruik mijn gsm eigenlijk nooit. Ik heb huistelefoon en ben vaak thuis.
Nee dat vind ik niet zonde. Schoenen moeten idd gewoon goed zitten en goed zijn, das belangrijk. Mijn dochter doet vrij lang met kleding en daarna gaat het weer op MP.
240 euro voor boodschappen ( met luiers,shampoo,wasmiddel ) 80 euro benzine per maand voor 3 personen en straks zal dit ietsje meer zijn natuurlijk met 4 personen.
wij hebben 75 euro per week om te eten met zijn 5 jes. dit is ecl. luiers en benzine. Luiers ongeveer 75 euro per maand benzine 90 euro per maand
hier is het nooit helemaal duidelijk hoeveel er aan boodschappen uitgaat en aan brandstof omdat we er niet heel erg op letten maar ongeveer zo: *benzine voor mij per maand....+/- 75 euro *diesel voor mijn man : echt geen idee, hij rijdt in ieder geval HEEL VEEL , ik schat 200 euro *boodschappen bij de AH, ongeveer 50 euro per week *Daarnaast worden groenten en fruit en vlees bij de groentenboer en slager gehaald dus dat is ook weer ruim 50 euro per week ik denk dat wij aan brandstof en boodschappen elke maand wel dik 600 tot 700 euro kwijt zijn...daar zitten kleding en leuke dingen doen en uit eten e.d. niet eens bij als ik een schatting moet maken wat we daar elke week aan kwijt zijn kom ik denk ik weer op dik 5 a 600 euro per maand uit!! dus zeg maar plus minus 1300 aan brandstof, boodschappen, kleding, uitjes.... damn dan komt daar de hypoyheek en de rekeningen nog bij is wel een eye opener voor mezelf dit topic, weet ik ook eens ongeveer hoeveel er uit gaat elke maand aan kosten
*hoeveel hebben jullie aan budget per maand om boodschappen te doen? 450 excl luiers *redden jullie het daar goed mee of is het moeilijk? Meestal is het aan het eind van de maand een beetje klungelen *waar doen jullie de boodschappen? AH&Coop *hebben jullie dingen als luiers, beltegoed, vervoer en rookwaar daar bij zitten of een apart budget? en hoeveel? Apart budget, roken doen we helaas voor 300 euro per maand, gelukkig komt daar snel een einde aan, zijn bezig met een stopprogramma en moeten vrijdag gaan stoppen , telefoon hebben we allebei een abonnement en benzine komt er nog apart bij ong 100 pm. __________________
350 euro per maand, met zijn drieen. We redden het meestal wel. We doen boodschappen bij Dirk van Den Broek en Dekamarkt en luiers enzo zit er wel bij maar rookwaar niet en benzine ook niet.
wij hebben een boodschappen budget van 50 euro in de week. Geen luiers meer want die hebben we niet meer nodig. Soms gaan wij hier overheen en soms doen we het met 45 euro.. Wasmiddelen enschoonmaakmiddelen neemt mijn man mee van zijn werk. Scheelt ook een hoop. Hier kunnen wij makkelijk van leven. Maar als er b.v. visite komt om te blijven eten dan moeten we weleens meer boodschapjes halen.. Want dan redden we het net niet..