A.s vrijdag vieren mijn ouders hun verjaardag. Nu wil ik graag verschillende foto's (van Vera) op canvas laten drukken. Maar weet iemand een online shop waar ze meerdere foto's op canvas kunnen drukken? Want overal zie je dat dat maar met 1 foto kan, en ik wil er graag meerdere. Andere suggesties zijn ook welkom.
Ik denk dat je gewoon zelf even een leuke collage (of hoe je het ook wil hebben) via bijv. Picasa moet maken, en dat dan online doorsturen naar het bedrijf van wie je wil dat ze het gaan afdrukken.
Ik ben echt niet van de computers. Maar is dat moeilijk zo'n collage maken via een site (picasa wat je zegt??) Ik heb er echt werkelijk geen verstand van hoe je dat moet doen .
Nou, ik vind dat niet moeilijk. Heb je het er wel opstaan, op je pc? Je moet hem anders eerst ff downloaden. Je klikt dan geloof ik ergens collage aan en dan kun je aan de slag. Ik heb het ook nooit geleerd maar zelf ontdekt hoe het werkte..... Succes.
of zoiets. ik heb niet veel lessen ofzo gedaan, gewoon een gratis versie van paint shop pro gedownload en aan de slag
@missym: Whow... Die zijn mooi. Zoiets wil ik ook gaan maken. Ik zal vanavond eens googlen naar zo'n programma waar je dat kan maken.