Haal hem zo weer weg Maar voor de wakkerblijvers. Wou hem toch even delen. Mijn trouwclip (heeft bijna een half jaar geduurd, maar dan heb je ook wat ) en om gelijk elk beetje anonimiteit door de plee te spoelen. Edit; Oeps! Trouwvideo Denise&Delano - YouTube
Ik heb hem bekeken, wat een leuk filmpje van jullie dag! Die beelden van dat kleine mannetje op die dansvloer, hoe schattig!
Ja ben zo blij dat de videograaf hem zo vaak gefilmd heeft. Je ziet het niet op deze clip, maar bij de langere versie hoor je hoe hij de boel op stelten zette tijdens de ceremonie. Nou echt, we hebben ons doodgelachen die dag.
Wat leuk! Heel mooi ook met dat grote bassin op de achtergrond! I love your son! Hij deed echt helemaal zijn eigen ding, de lieverd.
Heeeel mooi gedaan! Wat een onwijs gave locatie ook, met al die vissen e.d. op de achtergrond! M'n vriend zit me echt aan te kijken van 'Wat doe jij nou?', want zit er gewoon een beetje van te janken. Wat zien jullie er oprecht gelukkig uit ook, prachtig!
Schaam je niet hahaha. Ik jank tegenwoordig al bij Bambi . Maar ik ben er ook echt super blij mee, hij heeft het echt zo goed gedaan en nog voor relatief weinig geld ook. Vergeleken met andere videograven. En dan kreeg ik 4 dvd's.
Wauw wat leuk zeg! Prachtig om het ja woord te geven met het aquarium op de achtergrond! Zo te zien hebben jullie een prachtige dag gehad en wat straalde je! ik wil ook haha.. zijn al aantal jaren verloofd maar ik wil ook een dag met alles erop en eraan dus dat wordt nog even doorsparen maar echt super mooi zeg om de dag zo mooi op beeld te hebben!
Mooi zeg, jullie zagen er prachtig uit. Maar wat me ook opvalt, wat zien jullie gasten er mooi uit, helemaal opgedirkt enzo. Niet in de sfeer van 'ik trek aan waar ik me lekker in voel' maar echt moeite gedaan. Toen ik trouwde 10jr geleden liep het gros in spijkerbroek en tshirt, dat komt toch anders over op foto's hoor
Was in Blijdorp . Is echt een aanrader qua locatie hoor! Ik moet zeggen dat de gehele dag gewoon super was. Geen omkijken gehad naar iets. Ook de avondlocatie was super. Eten en drinken in overvloed en gewoon geweldig. *zucht* ik heb heimwee..
O ik vond het nog wel meevallen eigenlijk? Laatst nog naar een bruiloft geweest waar het eigenlijk NOG erger opgedirkt was. Van mij hoefde het totaal niet zo hoor, maar iedereen vond het gewoon leuk . Dan hoor je mij niet klagen hahaha. Maar het was die dag bijna 30 graden, dus had liever dat mensen iets aantrokken waar ze zichzelf inderdaad prettig in voelde dan dat ik een dresscode voor zou schrijven. Voorbeeld en dan even op een hele andere tour. Op de begrafenis van mijn oudste zoontje was het ook 30 graden. Heb iedereen verzocht het zo luchtig mogelijk te houden. Wou geen oververhitting op mijn geweten hebben en daarbij. Zo zijn we al helemaal niet . Gewoon lekker luchtig, is bijna een motto.
Ik zag redelijk wat jurkjes en pakken en nette kleren enzo, gewoon mooi gekleed voor de gelegenheid, hou ik wel van
Ja als ik er op ga letten is het wel zo ja hahaha. Denk dat iedereen graag de gelegenheid aanpakt om wat moois aan te trekken. Groot gelijk hebben ze ook! Zou ik ook doen .
Wat een leuk filmpje en wat een super locatie! Zou mijn vriend ook helemaal geweldig vinden! Jullie zien er echt heel gelukkig uit
K gooi het maar op m'n hormonen, maar moest een traantje wegpinken. Wat een mooie dag. Je ziet er prachtig uit en je straalt! Inderdaad een hele gave locatie, zo met al die vissen op de achtergrond!