Budget Sinterklaas

Discussie in 'De lounge' gestart door Triskele, 3 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat geef je gemiddeld uit aan Sint en/of kerstkadootjes

1. 0-25 euro

2. 26-50 euro

3. 51-75 euro

4. 76-100 euro

5. 101-150 euro

6. 151-250 euro

7. 250 euro +

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.921
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Tussen de 50-75 per kind en heb 2 kids (7 en 2 jaar).
    De oudste is de dag na de sint ook jarig dus dan krijgt hij weer een kado ;)

2. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    hha ik heb 101-150 ingevuld maar zag pas later dat het PER KIND was! nu nee dus heh..sorry verkeerd gestemd!!

wij doen wel aan kerst ...en eigenlijk varieert dat enorm...maar zijn allemaal kleine cadeautjes

3. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Ongeveer 75 euro..

4. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Wij doen altijd alleen sinterklaas, en dan lootjes met een max van EUR 25. Het moet wel leuk blijven :D

5. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    oeps verkeerd gestemd...

voor ons eigen zoontje proberen we het rond de max 25-30 te houden.
    voor de 2 kindjes van mijn broer 20 per kind max

6. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik doe niet aan een budget, als ik iets heel leuks bedenk met sinterklaas krijgen ze het dan en kan best zijn dat dat groter of meer is dan met hun verjaardag. Ik koop gewoon wat ik leuk vind...

7. Mystify

Mystify Bekend lid

24 mei 2011
    938
    0
    0
    Heb niet echt een budget, maar lijstje. Maar heb verder nog niets in huis..komt als ik verlof krijg wel.

8. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

wij slaan dit jaar helaas over:(:(

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.921
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Dat is jammer... Maar je ukkie is 2 jaar dus zal er waarschijnlijk toch niet veel van begrijpen ;)

10. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik vermoed iets van 75-100 euro per kind.

11. daaniejj

daaniejj Actief lid

19 feb 2008
    350
    0
    0
    Gastouder
    Vlaardingen
    Wij doen met sinterklaas 15 euro per kind en proberen dan 1 cadeau per kind te kopen van ong dat bedrag. De kinderen die komen zijn onze 2 kinderen en mijn zwagertje en schoonzusje. Dus wij zijn met sinterklaas €60,- kwijt (buiten de volwassenen die komen, voor hun koop ik allemaal een chocolade letter en nog iets kleins erbij). We vieren het namelijk bij ons en overgrootopa's, overgrootoma's, Opa's, Oma, Tantes en Ooms van onze kinderen komen dus in totaal krijgen de kinderen per kind 7 cadeau's (á €15,- per stuk) in de zak.
    Kerst is weer een heel ander verhaal.. Maar voor de kinderen zit daar een budget van €100,- ong aan vast per kind.

12. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    151 tot 250 heb ik gestemd, Maarmoet er bij zeggen dat er dan ook kleding tussen zit wat ze sowieso nodig heeft dus het speelgoed budget is rond de 100 en kleding iets meer.. Soms wisseld dat :)

13. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Nou voor de familie pakjesavond (met neefjes en nichtjes )per kind tot 25 euro. We hebben nog iets voor onze zoon en dat is duurder, maar dat krijgt hij op 5dec zelf. De rest vieren we het op 1dec..

14. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

rond de 75 per kind. kerst doen wij niet.

15. LittleMonsters

weet ik hoor maar vind het zelf wel moeilijk:) maargoed het duurt nog 2 maandjes en wie weet verandert er toch nog het 1 en ander.

16. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    ik wilde 0-25 stemmen, maar heb 26-50 gestemt, omdat ik mezelf ken hihi! wij doen trouwens niet aan hele grote kado's en t kan best van MP komen, ze is nog zo klein, en ik vind t onzin, ze heeft al zoveel...

wat jammer missnuke, ook geen ienie minie kleinigheidje voor je kleine mannetje?

17. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Voor kerst en sinterklaas samen kom ik op ruim 250 euro. We gaan een houten keukentje kopen, en heb al een poppenwiegje en stoel in huis, en al wat kleine cadeautjes. Ach, het kan, hou ervan om haar te verwennen...

18. LittleMonsters

zoals het er nu uit ziet zitten we even in zwaar weer..
    ik zit een jaar in ziektewet dus dan ga je naar beneden in loon. nu is het ook nog eens zo dat ik fysio de eerste 21 keer zelf moet betalen a 700 euro... dus moet kijken hoe we dat allemaal moeten gaan klaar gaan spelen... maar ben nog in gesprek met mijn neuroloog ben het er namelijk niet echt mee eens dat k het zelf moet betalen ;)
    en daarbij kan het ook nog zijn dat ik vanaf volgende maand misschien weer 100pro betaald krijg.. even afwachten allemaal...

19. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Denk rond de €100-€150
    En met kerst kleine cadeautjes.

Wel lastig. Zoon is deze week jarig en 2 maanden daarna al Sint en kerst

2e kleine zal rond kerst geboren worden, dus straks helemaal lastig qua verjaardag/Sint/kerst

20. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Hier zal het rond de 100 euro per kind zijn

Deel Deze Pagina