Budget Sinterklaas

Discussie in 'De lounge' gestart door Triskele, 3 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat geef je gemiddeld uit aan Sint en/of kerstkadootjes

1. 0-25 euro

2. 26-50 euro

3. 51-75 euro

4. 76-100 euro

5. 101-150 euro

6. 151-250 euro

7. 250 euro +

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Voor sinterklaas.. Tussen de 0-25 Per kind. Kerst komt daarna dus ga ik niet twee keer iets duurs koPen

2. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Wij gaan tot 30 euro per kind.
    Ik vind het mooi zat in deze dure tijden.
    Aan kerst kado's doen we niet. Dat doen we wel als er geen kindjes meer in Sinterklaas geloven;)

Gr MB2005.

3. Triskele

Triskele Niet meer actief

Ja dat had ik dus ook in mijn hoofd maar de lego politiewerk kostte me al 70 euro hihi dus ja dat tikt wel aan hihi

4. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    je hebt een pbtje

5. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

6. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ik neem me altijd voor om tot de 50 euro te gaan, maar in de praktijk lootp het er vaak op uit dat het toch eerder bij de 100 euro komt dan de 50 voor mijn kind alleen dan he.Voor onszelf meestal iets van 3 tientjes ofzo

7. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

echt ontzettend lief! jij ook weer mail ;)

ik heb gister contact gehad met mijn fam en mag voor 50 euro uitzoeken aan cadeautjes.

eigenlijk hoop ik gewoon dat alles in orde komt en ik niet mijn eigen revalidatie hoef te betalen en zelf dan iets kan kopen.

vind het erg moeilijk iets aan te nemen van andere. maar vind het wel ontzettend lief.. krijg der haast een brok van in me keel:):)

8. Triskele

Triskele Niet meer actief

#68 Triskele, 4 okt 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 okt 2012

ja maar je koopt tegenwoordig ook gewoon zo weinig ervan. Ik bedoel tekenboekjes en knutselspullen heb ik nu wel genoeg, kleding, onderbroek, sokken, ga ik niet geven voor Sinterklaas dat zijn gewoon normale levensbehoeftes of het moet wat uitzonderlijks zijn zoals bijzonder turnpakje / balletpakje of iets in die trant.

Je hebt gewoon weinig duurzame dingen voor 20 euro.

9. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik heb 0-25 euro gestemd. Ik doe dit jaar niet aan sinterklaas voor de kleine (kerst doen we sowieso nooit). Ze snapt het toch niet. Ik koop af en toe iets voor haar of als ze iets echt nodig heeft. Als we het wel zouden vieren krijgt ze 20-25 euro. Meer geld is er niet.

10. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Ben van plan voor 100 euro maar zal daar wel overheen gaan dus gestemd op 101-150.

11. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    wij hebben (nog) zelf geen kinderen maar voor mijn nichtje doen we meestal iets van 50,-
    wij pakken meestal met kerst wat groter uit...

12. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Tussen de 50-75 waarvan het grootste gedeelte met kerst. Met sint doen we 2 cadeau"s en gewoon feest maken met slingers en papernoten etc.. Enneh MrsNuke komt goed dus.. ;):D gaan er een feestje van maken.

13. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Voor onze zoon zullen we ongeveer tussen de €100 en €150 zitten en voor onze dochter rond de €50/75. Voor elkaar hebben we ook altijd wel een leuk cadeau (meestal rond de €100) en schoonouders krijgen ook een leuk cadeautje (rond de €50)

14. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    wij per kind uhm rond de 50/75 euro denk ik weet het eigenlijk niet zo goed. Vin het belangrijk dat ze ongeveer evenveel pakjes hebben maar kwa geld maakt het niet zoveel uit als het bedrag iets verschilt. Natuurlijk niet de 1 150 euro en de ander 25 maar of de ene hier nu 60 krijgt en de ander 75 daar kijk ik niet naar.
    Van ouders 100 euro per kind, schoonfamilie kleinere cadeau meestal zo'n 15 euro per kind, peetoom/tantes meestal zo 20/25
    ...teveel dus... pff

15. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Hier begint het nu pas een beetje met dochterlief. Zij krijgt een aantal kleine dingetjes. Zoonlief kopen we ook wat. Denk voor beide niet meer dan 50 euro p.p. Het gaat hier meer om het idee dat dochterlief wat uit te pakken heeft.

16. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ingevuld 26-50.
    Hoop dat we het redden haha!
    Speelgoed is echt duur. Zoeken nu dan ook veel op Marktplaats.

17. Zucht.. Ik denk dat budget maar gewoon weg want ik zit er nú al ruim overheen.. Het is begin oktober en ik heb al voor 200 euro aan spullen gekocht ;) Wordt wel verdeeld over Sinterklaas en kerst, maar toch! Eigenlijk is het te belachelijk voor woorden, maar dit jaar heb ik éíndelijk behoorlijk wat meer financiele ruimte en 'kan' het dus ook gewoon een keer.. Volgens mij ben ik een beetje de schade van voorgaande jaren aan het inhalen ;)

Tot nu toe gekocht;
    -Politiemotor op accu (waar ie zelf op kan zitten en mee kan rijden dus)
    -Duplo Dierentuin (wel de fake-duplo, dat scheelde ruim 50 euro)
    -Groot stoplicht wat echt werkt
    -Angry Birds dekbedovertrek
    -Angry Birds ontbijtset
    -Chuggington Dvd
    -En een hele lading aan schoencadeautjes, kleine cadeautjes om de zakken op 5 december wat op te vullen (denk aan kleurboeken, stiften, kleine autootjes, zaklampje, e.d.)

Denk dat ik me in oktober en november maar even in moet gaan houden ;)

18. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Ik zou het echt niet weten, het is maar net wat ik allemaal leuk vindt om voor ze te kopen. We hebben nooit echt vaste budgetten voor iets.

19. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik wil 50 euro per kind gaan uitgeven dit jaar. We krijgen ook nog kerst en dat zal ook 50 euro per kind zijn denk ik.

20. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Dacht totaal. Per kind 100 tot 150. Spaar daar het hele jaar voor en begin al in juli te kopen :). Zo koop je dus gespreid en ook wat meer dan gepland

Deel Deze Pagina