denk z´n 75,- wij vieren ook nog kerst.....denk daar z´n 100,- aan uittegeven. ze krijgt zo ie zo het dierenpark van Little People. Ik ben in Juni begonnen met als ik wat leuks zag voor een leuke prijs dan kocht ik het alvast dus heb nu al een tas vol met kleine cado´s.
Als ik de meeste reacties lees, voel ik me wel een hele slechte ouder omdat wij helemaal geen dure cadeautjes kunnen kopen. Eigenlijk kunnen we niets missen, dus even kijken wat we gaan doen.
Iets van 50 euro per kind. Noukjetygo wat lief van je baas, kindjes zijn meestal met de kleinste dingen al heel erg gelukkig, de sfeer die er om heen hangt is ook al heel wat voor zo'n kleintje.
Hier ook hoor, je bent niet alleen! Ik vind sinterklaas dus zelf echt superleuk nog steeds. Maar ik kan dus echt niks kopen dit jaar. De oudste 3 zijn al groot maar kregen vroeger voor rond de 100 euro per kind. Dat is nu echt onmogelijk geworden. Misschien koop ik een leuk boekje voor Tim. Ik probeer de avond zelf wel heel gezellig te maken. De meiden dromen al 2 jaar van uggs, mn zoon doet een moord voor een PSV-pak. Ik zou bijna mn handen eraf hakken om ze eens een keer goed blij te maken. Waarschijnlijk heb ik er zelf nog de meeste moeite mee. Maar goed, we kunnen niet meer doen dan ons best.
Wat verdrietig om te lezen! Hier nog best wel wat speelgoed waar niet naar omgekeken wordt. Mag je zo van mij hebben. Ook nog een voetbalsetje van het Nederlands elftal met Sneijder erop maat 98/104. Als je interesse hebt, laat het mij weten en ik stuur het je op. Een kindje zonder cadeaus met Sinterklaas maakt mij niet vrolijk.
Anderen kopen dure cadeaus en jij niet. Jij kan vast leuke en passende cadeaus vinden voor weinig zoals bijv via een speelgoedbeurs of leuke aanbiedingen. Worden je kinderen er nu slechte mensen van? ECHT NIET!!
Wij gaan het hier klein vieren, en wilde duplo halen, dus nog geen idee hoe duur het word Maar toch echt niet duurder dan 50 euro
Je bent geen slechte ouder hoor! als het daarom zou draaien bij je kind dan gaat er iets niet goed denk ik Wij kunnen ook geen dure dingen kopen, het wordt allemaal wat minder ( we hebben nu 3 kleintjes en ook bij ons wordt alles duurder ) en ik voel me eigen echt geen slechte ouder hoor. Ze krijgen allemaal wat en de oudste ( die is erg pienter ) weet al dat er dit jaar geen dure kado's van de sint komt. Hij kijkt al naar de prijzen in de speelgoedboeken. En weet je het enige wat hij wil is een boek over dinosaurussen, een treintje en een auto. Hoe tevreden kan je zijn als kind Haal gewoon iets kleins bij de Action of Kruidvat, leuk voor je kind en voor jezelf. Gr MB2005.
Je hoeft je helemaal geen slechte ouder te voelen! Echt niet!! Wij kunnen ook geen dure cadeautjes, dure kleertjes of weet ik veel wat kopen. Maar ik heb toevallig wat extra geld gekregen. En ga een cadeautje kopen wat lang mee gaat Misschien samen met de opa's en oma's een leuk (groter) cadeautje kopen?
Wat rot dat je dat zo voelt, dat is helemaal niet nodig! Wij geven best wat uit aan sinterklaas, omdat het KAN en echt niet omdat het MOET! Sinterklaas gaat vooral om de sfeer en gezelligheid en kadootjes hoeven zeker niet duur te zijn. Mijn dochter kreeg bijvoorbeeld vorige week in het ziekenhuis een lampje voor aan je vinger van de action (20 cent ofzo) en ze is nog nooit zo gelukkig met iets geweest en er al de hele week zoet mee Ik moet eerlijk zeggen dat ik het vooral ook zelf leuk vind om kadootjes te kopen, mijn meiden zouden echt niet ongelukkiger worden van minder kadootjes
Daar moet je je niet druk om maken. Sinterklaas gaat toch niet om dure cadeau's? Ik vond de sfeer en gezelligheid vroeger heel bijzonder. Dat herinner ik me meer dan de geldwaarde van de cadeau's. En de spanning, er naartoe leven, je schoen zetten, liedjes zingen. Dat zijn de fijne herinneringen.
Hier haal ik alles maar word door 4gedeeld.dus we zijn allemaal 25euro per kind kwijt.hebben ze beiden 7dingen ze kijken naar de helft niet eens om van vorig jaar.dus we hebben dingen waar ze echt wat aan hebben. Rugzak pyjama speelgoed. Ennkerst ieder 1kado
Onze kids spelen nog dagelijks met hum gekren speelgoed alleen het goedkope niet want dat is kapot en doe ik dus gewoon niet meer dat vind ik.fan duurkoop, dus investeer dan liever in war betere kwaliteit speelgoed..
wij hebben mooie traktor en aanhangwagen gekocht voor sinterklaas van siku, ooo volgens mij ander merk, de winkel ging weg en kinderen spelen hier graag mee! Maar was niet goedkoop. ik koop liever iets goeds dan veel kleine dingen. Verder krijgen ze nog wat erbij, maar niet te veel (pyama of zo). De jongens zijn ook jarig rond deze periode en ze hebben net een groot speeltoestel in de tuin gekregen. Dus ik vind wel goed. daarbij heb ik een mooie 2ehandse vrachtwagen hijskraanding gekocht. Mijn zoon wees deze aan in het boekje en was 60 euro. Ik vond het te duur voor erbij, dus ik heb via mp een dorp veder kunnnen kopen voor 5 euro. Maar het gaat om de gezelligheid, niet om de kadoootjes hoor!
hier wordt het dit jaar eerste sinterklaas maar denk zo tussen de 25-50 eiro. we houden namelijk ook kerst en dit doen we groter. (mama is 4 december jarig dus wel heel veel feest in een week haha)
denk wel 100 voor 2 kindjes al hoef ik voor me zoontje niet veel te kopen , hij is dan net 1 en heb nog zoveel baby speelgoed van me dochter . vind t erg moeilijk . mn dochter is as vrijdag jarig en me zoontje 1 dec dus krijgen al veel en dan ook nog sinterklaas ppppppfffff kan best zijn dat t veel minder is dan 100 . koop gewoon wat dingen die ze nog nodig hebben en een nog gewoon een iets duurder kadotje
Ik vind trouwens niet perse om de kado's gaan hoor, ook al vind ik het enorm leuk om van alles te kopen (misschien doe ik het wel meer voor mezelf haha omdat ik het zo leuk vind) en het KAN maar ik vind de sfeer normaal gezellig, lekker snoepen, muziek, en het samen zijn. Maar goed aangezien ik DAAR geen hol zin in heb dit jaar ben ik gewoon lekker losgegaan met wat ik WEL leuk vind en ik vind als ik "goedkoper" speelgoed koop dan is het zo kapot en dat is ook niet leuk. Dus koop ik wat beter speelgoed (in het algemeen) zodat het langer meegaat, vroeger kocht ik vaker wat goedkoops maar zie gewoon dat dat niet zo lang meegaat dus dat vind ik zonde.. Hoe vaak hij al bouwmachines heeft gekregen in een goedkope uitvoering dat ie weer heel verdrietig is als het kapot gaat, vorig jaar voor zijn verjaardag playmobil gekocht en dat is nu WEL gewoon nog heel dus dan is de keuze voor mij makkelijk.