Ik wil onze dressoir eigenlijk een opknapbeurt geven en onze tv er dan op zetten. We hebben nu een tv kastje en het staat veel te vol hier. Maar nu ben ik dus benieuwd hoe hoog jullie dressoir is waar de tv op staat (als jullie het op die manier hebben natuurlijk )
Ons dressoir is 80cm hoog.. daar stond voorheen ook onze t.v. op. Maar nu heb ik toch een t.v. kast gekocht.. die is 40 cm hoog.. dat vind ik toch gezelliger... dag hoge oogte een beetje koel... ook omdat ons dressoir best groot is.
Die van ons is 80cm hoog. Wij hebben nogal een klein huis en op deze manier toch wat extra kastruimte zonder dat het vol oogt. Ik vind het er helemaal niet ongezellig uitzien, en vind de hoogte ook veel fijner om naar de tv te kijken want anders zit je zo naar de grond te staren (maar misschien komt dat ook doordat we een kleine woonkamer hebben waardoor je dicht op de tv zit).
hier hetzelfde, maar geen klein huis, vind het gewoon praktischer want nu heb ik dressoir en tv kast in een en anders 2 aparte kasten, zonde van de ruimte, en vind het wel fijn dat de kleine niet "op"de tv gedrukt zit, bij vrienden van ons waar we regelmatig komen merk ik toch dat ze met haar neus in de tv gedrukt zit en daar heb ik nu geen last van
Die van ons is zo'n 30cm hoog Het staat erg leuk, maar... Die kinderhandjes op de tv, het is aanlokkelijk om eraan te zitten, het staat precies op hun hoogte. Mijn ouders en schoonouders hebben een veel hogere tvkast en dan kunnen ze niet aan de tv zitten.
Ook net gemeten Dressoir is 90 cm, hier ook een pootje/steun van 7 cm bij de lcd dus komt op 97 cm, ideale kijkhoogte vinden wij en de kleine kan er niet bij.
Die van ons is 50 cm hoog, en de tv staat op een pootje. Hierdoor kunnen we vanaf de bank mooi in het midden van de televisie kijken, i.p.v. omhoog of omlaag. Succes!
hier dressior 1 meter en pootje ong. 5 cm. Sinds vorig weekend en ik vind het heerlijk. Hij stond op 50 cm.
Hier hebben we zo'n tv-dressoir. Dat is ongeveer 40 cm hoog. Je hebt inderdaad niet veel kastruimte, maar de tv op een normaal dressoir vind ik persoonlijk geen gezicht. Dus ik heb gewoon heel veel spullen weggedaan toen deze lage kast er kwam en ...... heb het nog geen dag gemist, al dat extra serviesgoed, vazen en andere troep.