Wie maakt hier gebruik van Finbox?

Discussie in 'De lounge' gestart door VayaConDios, 3 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VayaConDios

VayaConDios Niet meer actief

En hoe bevalt het?
    Ik zit er over na te denken om dit ook aan te zetten omdat sommige bedrijven maar een beetje in het wildeweg bedragen er vanaf schrijven. Nu heb ik me laten vertellen dat finbox heel erg overzichtelijk is en je zelf bepaald wanneer je wat betaald ( wel binnen een bepaalde tijd uiteraard ). Graag jullie ervaringen hierover!:D

2. mamautrecht

mamautrecht Niet meer actief

ik gebruik het al een tijdje en vind het erg handig.

3. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Ik lees ook even mee, heb er ook iets over gehoord.
    @mamautrecht, binnen hoeveel tijd moet je alles betaald hebben op finbox? Bij mij is het zo dat mijn salaris vaak schommelt met het storten en dan kunnen mn vaste lasten er niet af. Ik kan ook niet in het rood, dus heb ik soms weleens dubbele lasten. Schiet ook niet echt op.

4. mamautrecht

mamautrecht Niet meer actief

Als het in je finbox staat dan krijg je zodra je inlogt op je (in mijn geval rabo) een melding dat er iets in je finbox staat en als je daar op klikt krijg je te zien wat het is en er staat een uiterste betaaldatum geloof ik bij en als het na die datum pas wordt verstuurd geeft hij het ook aan dat je eigenlijk te laat bent. Je kan volgens mij zelf de datum veranderen maar dat weet ik niet zeker. Als ik het nog niet gelijk wil betalen dan laat ik hem gewoon in mijn finbox staan en krijg ik de volgende keer bij inloggen weer de melding dat er iets in de finbox staat..

5. Sjotefle

Sjotefle Actief lid

14 aug 2011
    301
    0
    0
    Fulltime huismama!
    Fryslan Boppe
    Zou niet anders meer willen! Sowieso was ik al niet van de automatische incasso...maar het bespaart mij een hoop geld omdat de meeste bedrijven een schandelijke prijs vragen voor een acceptgiro. Ik heb al dat papier rommel niet meer, en ik kan betalen wanneer ik mijn geld heb. Je moet het zien als een digitale 'acceptgiro'.

6. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Heb mezelf ook aangemeld.. ben benieuwd!

Deel Deze Pagina