Ik denk dat we totaal iets van 350,- uit gaan geven De jongste is ook nog jarig 5 dec dus die krijgt ook nog een cadeau van rond de 60,- Met kerst doen we niet zoveel of ze moeten wat nuttigs nodig hebben sloffen/pyjama/ dekbed overtrek etc. Straks wel leuk om dan een familie spel ofzo onder de boom te leggen maar ze hebben nog niet zoveel geduld voor spelletjes.
Zo... wat een hoge bedragen zie ik voorbij komen zeg..... Hier gewoon een cadeautje of 5... heb er nu al 3 en zit pas op 10euro Dan nog bij de ene opa en oma en nog bij de andere.....
Hier ook geen vast budget maar gewoon heel het jaar door uitkijken of ik goedkope pakjes zie. Meestal 1 groter kadootje en een stel kleine pakjes erbij
Hier ook niet echt een budget, ik kijk meer naar wat ze nodig hebben. De ene keer is dat iets duurs (70 euro), maar het kan ook net zo goed 30 euro zijn waar wij op uit komen. Wel doen we altijd 1 "groot" kado en de rest vullen we aan met wat kleine bruikbare dingen zoals pyjama, sokken, nieuwe kleding, knutselspullen of schoolspullen. Ook koop ik hier rustig 2e hands speelgoed, zo lang het nog heel is en netjes en de kinderen het graag willen hebben. Scheelt vaak enorm veel geld en de kinderen zien het verschil toch niet.
0 euro. Ik heb nog 2 dozen onuitgepakte spullen staan van de vorige 2 keren. Dat samen met kado's van de opa's en oma's etc. wordt het een mooi feest.
Ja een pyjama, sl8ffen enz doen wij ook erbij! Hoort er inderdaad bij We hebben besloten rond de 50 euro per kind aan te houden, maar wel afgesproken dat het aantal pakjes gelijk is, dus mocht het ene kind iets duurder of goedkoper uitvallen is dat prima. Heb er nu al zin in! haha. Bedankt voor jullie leuke reacties!
Ik weet het nog niet hoeveel ik uitgeef per kind. Ik heb er nu 4, maar geeft echt geen 200 per kind uit haha! Ze krijgen allemaal zo'n 2 cadeautjes en nog een gezamelijk spel oid. En we doen samen met oma dus dat scheelt Ik geef meer uit aan de sint dan kerst omdat ze nog klein zijn en nu meer aan de sint hebben Zodra ze allemaal niet meer geloven (oudste 2 geloven niet meer), gaan we de kerst meer vieren dan de sint.
Wij hebben niet echt een budget. Mijn dochter is nogal kieskeurig en heeft geloof ik maar 5 kruisjes gezet in het hele Intertoys boek.... Dit kopen we dan ook gewoon en de kosten delen we met m'n ouders. Toevallig vandaag de eerste 2 dingen al gekocht, mijn moeder en ik vinden dat heerlijk om daar ruim van tevoren mee te beginnen
veel hangt af van de leeftijd van je kind.op 12 jaar is het moeilijker om leuke spulletjes te kopen voor weinig geld als bijvoorbeeld op 4 jaar.wij hebben geen budget maar zouden er beter wel een hebben.soms geven we teveel geld uit aan cadeautjes.sinterklaas is hier enkel voor de ouders dus geen cadeautjes van grootouders,dat doen we wel met kerst.dan zijn het weer geen cadeautjes van de ouders.ik heb me voorgenomen om vanaf nu het hele jaar door op koopjes te letten en deze dan te kopen en weg te steken,zo blijft het een beetje gespreid.
Ben benieuwd wat je gekocht hebt, misschien zitten er bruikbare tips bij Hier denk ik 30 euro per kind, maar dat gooi ik op 1 hoop en kijk gewoon of het aantal hetzelfde is. De oudste heeft nl heel andere wensen als de jongste van bijna 2. die heeft er toch geen benul van Verder spelen ze hier over het algemeen wel samen, het zijn ook 3 knullen, dus de treinen en auto's en lego e.d doen het goed hier. Dus als de een trein krijgt en de ander de auto's hebben ze er allemaal wat aan
Wat een bedragen Wij vieren geen Sinterklaas of Kerst maar binnenkort met het Offerfeest krijgen de meiden wel wat kadootjes, maar echt niet voor honderden euro's. Ik heb geen budget maar er staat hier al zat speelgoed dus meer dan een paar tientjes is echt niet nodig. Maar hier krijgen ze tussendoor ook weleens wat, ben daar niet streng in.
Het exacte budget weet ik niet, ik begin in januari al weer cadeautjes te sparen voor sint en kerst. Zitten altijd een paar speelgoeddingen tussen, maar ook knutselspul en boeken. Behalve dat krijgen mijn kinderen ook altijd sokken, pyama's en wat snoepgoed. Zo lijkt het heel veel voor hun, ze krijgen ieder rond de 15 dingen, waarvan er maar 5 echt om te spelen of knutselen is. De rest is "nuttig".
Dit jaar voor het eerst sinterklaas, dus ik heb nog geen idee.. We weten nog niet hoe we het vieren daar hangt het ook vanaf, zit nu op 25,- totaal 4 kadootjes tot nu toe, ik wil er nog een dik kado bij doen iets van duplo ofzo
ik koop het hele jaar in de uitverkoop al dingen. Ik heb nu misschien 30 euro uitgegeven, maar heb al een zak vol voor dochter en de beide neefjes. Zitten ook pyjama's, sloffen en haaraccessoires tussen. Ik splits het op in sinterklaas en kerst. Sinterklaas is voor ons als ouders. Wij vieren het zelf met dochter. Bij opa's en oma's mag ze dit jaar de schoen zetten en krijgt ze 1 of 2 pakjes. Met kerst pakken Wij meer uit. Kerst is echt ons feest Ik probeer opa en oma wel te sturen qua kadoo's, vorig jaar kreeg ze zoveel. Gelukkig zagen ze zelf op den duur ook wel dat ze er flauw van was. En het meeste was troep en lag een week later in de container. Dus ik geef nu iets duurdere kadoo's (30-40) aan en hoop dat ze daar dan 1 van kopen. Maar opa en oma van papa's zijde zijn nogal koppig dus ben bang dat het dit jaar weer too much wordt.
Wij hebben per kind een budget van 175. Opa en oma doen 50 per kind, opa doet 35 per kind, mijn zusje en haar vriend doen 80 per kind en het werk van mijn man doet 15 per kind. Veel te veel dus maar zo'n geweldige en vooral gezellige tijd!