Ik ben ziek, wie herkent dit?

Discussie in 'De lounge' gestart door ashleyp, 3 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Ik ga nu een hele stomme vraag stellen maar hopelijk kunnen jullie mij een beetje helpen.

Sinds dinsdagavond voel ik mij niet goed. Dinsdagavond om 20.00 uur al in slaap gevallen, gisteren toch gaan werken maar geen houding kunnen aannemen en me vanmorgen toch maar ziek gemeld.

Wat ik heb: lamlendig/duizelig/vermoeid gevoel, pijn in mijn rug (hoofdzakelijk midden/onderrug), misselijk en af en toe kokhalzen maar niet spugen, hoofdpijn, geen eetlust maar van lekkere dingen (koekjes, pizza) kan ik toch wel een beetje eten want daar krijg ik dan wel zin in als ik het zie en een vervelend trekkerig gevoel hoger in mijn buik (maag misschien?).

Mijn buik voel ik hoofdzakelijk met lopen, mijn rug met lopen en liggen en de misselijkheid ook met lopen en liggen. Wanneer ik loop en dat misselijk/duizelig gevoel krijgen beginnen mijn oren ook te suizen.

Ik vind de klachten niet dusdanig ernstig dat ik daarvoor een huisarts moet lastig vallen. Aangezien ik nauwelijks tot nooit ziek ben weet ik ook niet wat het kan zijn.

Heeft iemand van jullie dit wel eens en wat is het en wat doen jullie ertegen?

Mijn vriend denkt een depressie, deze klachten passen precies in het rijtje maar dat vind ik zelf ver gezocht daar ik niet constant negatieve gedachten heb, niet neerslachtig ben en me nog zeker op dingen kan verheugen.

Mijn zoontje heeft een buikvirus (gehad?) wellicht dat dit daarmee te maken heeft?

Oja, ik ben niet zwanger ;) Ik ben vorige week ongesteld geweest en heb de week daarvoor voor het laatst seks gehad.

Ik weet dat jullie geen dokters zijn maar misschien herkent iemand het of heeft iemand tips?

2. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Er heerst een griepje momenteel.
    Heb je last van een suizend gevoel in de oren? Duizelig bij het opstaan? Misschien ff googlen op ziekte van Ménière?

3. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Ik zou denken dat je een griepje te pakken hebt, en het nog even aankijken voor je verder gaat zoeken. Google kan je gek maken.....:D

Wacht even een weekend af, griepje kan wel een weekje duren en dan kun je altijd nog verder kijken. Beterschap!!

4. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Het is of dat ik het had kunnen schrijven! Heb exact hetzelfde ... en zoon net op gehaald van school die heeft flinke diarree! Ik denk een virus. Ik heb de meeste last van misselijkheid en pijn in mijn botten ... en ik begin het warm en koud te krijgen ...

Hoop dat het bij jou ook zo over is!

Sterkte

5. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Klinkt gewoon als griep.... maar ja dat is van papier af moeilijk te zeggen.

6. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Ik sluit me aan bij de rest: een griepje...
    Vroeg naar bed, paracetamol en het een paar dagen geven.

7. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    Griepje of virus op evenwichtsorgaan

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Klinkt als een virus

Uitzieken dus

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Volgens mij gewoon griep inderdaad..

10. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Hier een dochter met koorts, keelpijn, hoesten.. Een zoontje met verhoging.. Een man die zich niet lekker voelt (zelfde klachten als jij) en ik zelf die ook niet helemaal fit ben..
    Dus ik denk ook griep! Als je het weekend nog aankijkt dan kan je maandag altijd nog langs de Ha of je moet erg twijfelen

11. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

dat kan idd nog ja.

12. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Echt een griep. Hier anderhalve week ziek geweest. Hoesten, oorsuizen, keelpijn, oorpijn, pijn in de rug, kokhalsneigingen maar niet kunnen, warm maar geen koorts, wel eten maar toch honger en een soort van misselijkheid. Heel vervelend griepje. Beterschap!

13. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    K heb precies hetzelfde gehad! Ik was lichtelijk overspannen, te veel stress in combinatie met verkoudheid e.d. Kan dan zomaar ineens je evenwichtsorgaan aantasten. Ging na een weekje rustig aan doen weer over!

14. raspberry

raspberry Niet meer actief

Een virusje wat ook op je evenwichtsorgaan heeft gemikt. Dat komt regelmatig voor.
    Dat je vriend het over een depressie heeft, als je pas vanaf dinsdagavond ziek bent, en met deze klachten, vind ik wel bijzonder trouwens hoor.... ;) Bij een depressie heb je andere klachten en kunnen dit soort somatische symptomen meekomen. Bovendien moet je toch echt behoorlijk lang dergelijke klachten dan allemaal hebben, voor het een depressie heet.

Deel Deze Pagina