Ja de leggings zitten echt heel lekker en heb nu de joggingbroek aan. Spijkerbroek heb ik ook niet gekocht omdat ik een hele fijne heb en eigenlijk toch alleen maar rokjes en jurkjes draag haha. Fijn dat (de meeste) van jullie nog wat hebben gescoord
Ik heb ook 2 topjes, een joggingbroek en een legging gescoord en het zit inderdaad heerlijk! Nu moet alleen mijn buikje nog wat verder groeien !
Hier ook een broek en top gekocht bij lidl. Verder heb ik alleen een zwangerschaps-spijkerbroek en 1 jurk gekocht. Verder heb ik de hele zwangerschap mijn eigen leggings ( of een maat groter) en lange truien en vesten aangehad.
Ik heb nog een witte broek maat 42. Mij past hij niet. Ik breng hem van de week terug. Maar misschien wil iemand hem?
Ik heb gisteren ook een zwart en grijze legging gehaald en een zwarte top. Vind de leggings wel lekker zitten en voor 5,- geen geld
Ik heb net nog een legging en een joggingbroek kunnen scoren. Ze hadden bijna alles nog, al pikte ik van de zwarte legging wel de laatste in maat S mee en van de joggingbroek ook. Maar ze zitten inderdaad heerlijk ^^