Niet voor de Sint, omdat we dan niet in NL zijn, maar voor kerst 20 euro per persoon gemiddeld.. Dus neefje, broertje, moeder, zus, zwager, oma, enz. Maar kan ook zijn dat het voor de kindjes net wat meer wordt en voor de volwassenen wat minder.. Volgend jaar voor ons eigen kindje.. geen idee, waarschijnlijk veel te veel.
Weinig. Ik irriteer me rot aan kinderen in mijn omgeving die na het uitpakken van het derde cadeautje verveeld voor zich uit zitten te staren. Ik vind veel kinderen afschuwelijk verwend en ben daarom zeer kritisch met wat ik geef. Vorig jaar waren we 35 euro voor twee kinderen kwijt met dank aan al het speelgoed voor de halve prijs actie van kruitvat. Daarentegen waren we wel 120 euro kwijt voor een luxe gourmet met familie en vrienden op pakjesavond. Geweldige herinneringen en het geld waard.
Maximaal 50,- voor de oudste en middelste p.p. en voor de jongste minder (niet echt bewust, maar er is al zoveel hier in huis dat het vooral echte kleinigheidjes zijn). Zijn dan 6 cadeautjes voor pakjesavond en 5 voor in de schoen.
Toevallig heb ik vanmiddag alle bonnetjes bij elkaar opgeteld. Wij hebben totaal voor alle cadeaus, dus ook schoencadeautjes en voor pakjesavond voor 2 kinderen een totaal van 180 uitgegeven.
Wij hadden eerst een budget van 50 euro, maar aangezien we haar graag iets wilde geven wat ze echt goed kan gebruiken is het meer geworden. Maar het is dan ook het enigste wat ze van ons krijgt. Een mooie driewieler. Van de beide opa's en oma's krijgt krijgt ze ook niet extreem veel. Oh ja en een schoenkadotje voor volgende zomer voor 0,29 cent hahaha. Ze mag waarschijnlijk elke zaterdag haar schoentje zetten, gewoon voor de leuk. 1x een ieniemienie kadotje, 1x een mandarijn, en 1x snoepmuizen en een paar muntjes. Volgend jaar zien we wel weer verder, dan zal ze er meer van begrijpen.
Wij besteden 100euro per kind misschien ietsje meer.Ik weet dat het veel geld is, maar ik heb net een bonus op het werk gehad en kon dit in kado bonnen uit laten betalen en heb dus gekozen voor onder andere bart smit bonnen.
Hier voor beide kids 125 euro per kind. 4 cadeautjes voor pakjesavond en 3 schoencadeautjes per kind. Pakjesavond zijn er ook nog cadeaus van opa en oma voor vermoedelijk hetzelfde bedrag ongeveer. En van oom en tante een klein cadeautje.
15 euro per kind, inclusief schoencadeautjes, opa's en oma's geven altijd royaal en ze zijn net jarig geweest, dus we komen om in speelgoed.
We hebben geen budget en dat wil ik ook nooit doen, natuurlijk niet overdrijven he maar het moet wel degelijk speelgoed zijn, iets waar hij lang plezier van heeft en niet snel kapot gaat. Tot nu toe heb ik 25 euro uitgegeven voor sinterklaas maar hij is nog klein en een maand erna is hij jarig.
Ik heb 75 euro uitgegeven, incl schoenkadootjes... En dan krijgt ze bij beide opa's en oma's nog, ene 30 euro en bij de andere 50 euro..
Geen vaste budgets hier. Maar ik denk dat we voor de oudste ongeveer 70 euro per kwijt zijn en voor de jongste 50 euro. Hoop geld maar welke leuke dingen voor ze.
Geen idee. Ik koop wat we leuk vinden en waar ze echt iets aan heeft. 1 dag erna is ze jarig maar dat laat ik niet afwegen in de hoeveelheid cadeaus of budget. Als ze bv in juni was geboren had ze ook met Sint cadeaus gekregen. December is voor haar een maand vol snoep, gezelligheid en cadeaus :-D
150 Sinterklaas aan haar, ongeveer 30 euro aan schoenkadotjes/snoepgoed. 100 euro voor partner. Opas en Omas spenderen ook meestal 50-100 euro aan kadotjes per kind. Oma geeft meestal schoenen of iets, niet kadotjes..
Verspreid over het jaar gekocht, sommige spullen liggen al vanaf eind maart op zolder 'verstopt'. Heb net opgeteld en kom op ongeveer 60,00, dat is voor 3 kinderen leeftijd 6, 3 en 1 jaar. Pakjesavond en schoencadeautjes. Oudste 2 krijgen ong. 8 cadeautjes op de avond. Jongste 5. Gezamenlijk krijgen ze nog 2 cadeautjes. Schoencadeautjes ong. 4 tot 5. Ze krijgen van mijn moeder nog 2 kleinigheidjes. Kerst doen wij zonder cadeautjes (het kerstverhaal is het mooiste cadeau ), okee af en toe een mooi boekje ofzo wat bij 'de gedachte' hoort.
3x schoen zetten rond de 2,50 per keer. (doosje klei & chocosint bijv.) 5 dec. heb ik nu voor 23 euro boven liggen. op 1 dec vieren we met schoonouders en schoonzus en zwager. Dan krijgt ze ook vast een cadeau (of 2...), maar we hebben wel gevraagd of het iets van haar verlanglijstje mag zijn. Daar staan voornamelijk knutselspullen op & een poppenbed & spelletjes. Onderling doen we 20 euro voor lootjes.