Budget voor Sinterklaas

Discussie in 'De lounge' gestart door McSusan, 17 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.203
    16.537
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hier max 50 euro per kind.
    We hebben er 3 en de oudste 2 zijn allebei ook jarig in december.
    Ik weet ook amper wat ik moet kopen want ze hebben al zoveel.

2. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.018
    548
    113
    heb het niet precies nageteld maar ongeveer 50 euro per kind

oudste:

set playmobil slaapkamer
    electro junior ( van ruilsite)
    my little pony setje
    microfoon

middelste

pop
    sprekend ding om de cijfers en letters te leren ( ruilpagina)
    dora longsleeve
    microfoon

kleinste

tractor
    v tech toettoet baan
    Nijntje rugtas ( ruilsite)
    knuffelslang

voor in de schoen heb ik een keer voor de meiden stiften van princess en voor kleinste een balletje
    en een keer voor allemaal een klein paardje

opa en oma geven ook playmobil, v tech toet toet autos en een fur real konijntje. en verder nog wat nuttigs als een paraplu, pyama en wat spulletjes voor het keukentje.

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Geen budget maar aantal pakjes. Sint koop ik 3 kado's per kind. Een groot, een kleiner en een pyama. Met aanvulling van familie komen we dan op 8 pakjes per kind. Met kerst koop ik een groot en een klein kado. Komen we met aanvulling van familie weer rond 6 a 7 pakjes per kind.

4. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    playmobil inrichting huis: 100,-
    (slaapkamer, eetkamer, keuken, babykamer, kinder kamer, zitkamer, badkamer)
    playmobil setje verlichting huis 22,-
    kap pop met accessoires 17,-

Jongste:
    Toet toet vliegveld:23,-
    toet toet wegdelen: 13,-
    speel kassa:10,-
    verf/kwasten/tekenboek: 10,-
    puzzels 10,-

en de jongste is in december nog jarig krijgt uitbreiding van de duplo treinbaan en rails 55,-

met kerst doen wij geen kadootjes dat doen we pas zodra sinterklaas niet meer bestaat.

5. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Zoon is komende week eerst nog jarig en zal al een hoop speelgoed gaan krijgen denk ik. Voor hem daarom nu nog geen sinterklaascadeautjes gekocht, eerst afwachten wat hij krijgt.

Het budget voor Sinterklaas is om en nabij de €100 tot 150 per kind denk ik.
    Voor onze dochter hebben we inmiddels wel voor ongeveer €70 cadeautjes en ze zal nog 1 a 2 grote cadeaus erbij krijgen. In totaal zullen ze ongeveer 10 cadeautjes per kind krijgen plus nog 2 tot 5 cadeautjes van opa en oma.

Met kerst krijgen ze altijd 1 groot cadeau per kind. Dit jaar waarschijnlijk een nieuwe fiets en een slee :)

We geven elkaar ook altijd cadeautjes en dat is zonder budget. Geen kleine prulletjes zeg maar.

6. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hier niet echt een straks budget, ze krijgen hier beiden een {goedkope!} tablet met zakje e.d. en nog iets voor hun samen denk ik. Thuis vieren we het altijd met opa, oom, oom en tante en wij dan. Dan krijgen ze dus echt altijd een berg bah bah.
    Dan vieren we het nog eens bij mijn ouders waar ook mijn broer en schoonzus zijn. én de kids krijgen van mijn beste vriendin {peettante} ook nog altijd cadeautjes.
    Verder hebben we afsproken niet alleen echte prullen in de schoen te stoppen.
    Pleegzoontje krijgt ook cadeau's

7. emma84

emma84 Bekend lid

3 dec 2012
    603
    0
    0
    Twente
    wij vieren het nu nog niet omdat onze knul pas 3 maanden is, maar ik zou denk ik altijd wel rond een bdrag van 75 a 100 euro uitkomen.

Vind zelf sinterklaas veel meer waarde hebben dan een verjaardag of kerst, en als je je kind dat een keer een wat groter cadeau wil geven zit je zo boven de 50 euro (legodozen bijvoorbeeld).

Dus omdat ik een echte sinterklaasfreak ben haha, zeker wel 75 a 100 euro, maar dan bij kerst niks of bijna niks en met de verjaardag veel minder.

8. Zh1703

Zh1703 Lid

25 sep 2013
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tussen de 75-100 euro per kind. Ik heb er 3.
    Dit jaar oa een spel, make up, lego, boekjes en one direction spullen.
    Schoencadeaus kost circa 2,00 pp en ze mogen 2* per week hun schoen zetten.

9. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    We vieren hier geen Sint, maar met Kerst wordt groots uitgepakt. :D Wij werken ook niet met budgetten, óók niet voor de volwassenen. Loopt aardig op omdat we geen prullaria zooi geven, maar degelijk speelgoed en voor onszelf en onze beste vrienden gewoon wat we leuk vinden. Proberen het aantal pakjes per kind echter onder de tien stuks te houden, dat is wel zo'n beetje het verzadigingspunt voor jonge kinderen denk ik. ;)

10. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    voor sint halen wij altijd een wat schoen dingen en op pakjesavonds komt er een adventskalender in van lego. dus totaal sind denk ik 40 euro per kind.

kerst hadden we een udget bedacht van 50 euro. maar dat word al meer. aangezien ik tweedehands een lego city doos voor de kleine man heb gekocht ee boerderij en die was al 50 euro..... en vind 1 kado ook een beetje sneu. dus word het mee. ook onze meid wil lego friends en das ook neit goedkoop. ze wil de school. dus word het wel wat meer.... dat probleem hebben we elk jaar..... ook bij opa en oma krijgen ze dan nog en van de andere opa en oma krijg k altijd20 per kind om wat te halen. zorg mestal wel dat ik niet meer dan 5 kadoos per kind heb anders word het zon verwend gedoe. de laatste dingen doen ze dan echt onverschillig zeg maar. dat vindi k niet leuk. ze moeten het blijven waarderen......

11. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hier niet echt een budget, maar zitten al tegen de 150=. Hiervan is alles besteld en als we alles binnen hebben, maken we een soort van schifting van wat wel leuk en geen prul en wat is toch beter om terug te sturen. Uiteindelijk gaat er altijd wel wat terug, er ligt al een doos klaar om terug te sturen.
    Van opa en oma krijgen we 50,= en dat zit bij het besteedde bedrag in.

12. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Hier max € 50,- dan vind ik het wel mooi geweest :)

13. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Sint vieren we met vrienden : 75 euro per kind, zijn 4 cadeaus waar hij echt wat aan heeft. Schoen mag 2 keer per week: als Sint aankomt zit er een cadeau in (red van Cars via mp) voor ong 6 euro. De andere keren krijgt hij eten erin en 1 keer een trui van planes.
    Dit is wel het enige want hij krijgt alleen van ons cadeau's, geen oma's en opa's etc.

Voor volwassenen hebben we lootjes getrokken à 40 euro die bij de cafeau's van de kids gebracht worden en dan nog voor 10 euro dobbelcadeautjes voor als de kids in bed liggen.

14. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Ik schat zo'n 25 euro per kind. De jongste doet nog niet mee. Snapt er toch niks van.

15. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.720
    113
    Ik heb twee kadootjes voor haar bedacht, samen 29 euro, en dan nog twee kleine schoenkadootjes van twee of drie euro max. Dus zo'n 35 euro. Plus een Culinaire bijdrage aan het pakjesavond-buffet voor 20 man.

16. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    60 euro per kind voor 5 dec. Schoenkadootjes alleen snoepgoed, en ms een bellenblaas, maar goed das een paar centen en ik laat ze echt niet veel schoentjes zetten.

Wel doen we ook aan kerst en dan uitgebreider, dan komen er meer kadootjes.

17. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Bij ons is het iets meer geworden dan de planning...
    Zo n 250 euro voor twee kinderen
    Waarbij we de toet toet collectie compleet hebben gemaakt voor beide kindjes samen en nog wat los per kind..
    Tja papa ging van alles kopen..

18. carry27

carry27 Lid

9 mrt 2013
    91
    0
    6
    Zuid-holland
    Hier ong. 75 euro pkind, en 2 x pweek mogen ze schoentje zetten.
    Kerst doen we niet aan,maar dan krijgen ze altijd wel wat cadeautjes van oma en oom en tantes.

19. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    van opa en oma krijgen ze 50 euro p.p wij doen iets van 25 euro per kind. en dan hebben we nog sinterklaas bij andere opa en oma,daar krijgen ze ieder 3 cadeautjes.

20. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Hier geen budget, heb gekocht wat ze leuk vinden. Alles bij elkaar geteld heeft mn oudste voor 95 euro aan kado's en de jongste 76 euro.

Deel Deze Pagina