Budget voor Sinterklaas

Discussie in 'De lounge' gestart door McSusan, 17 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Het budget zegt zo weinig vind ik. Het gaat erom wat je ermee doet. De een koopt een duplotrein voor veel geld en de ander een bak duplo op de rommelmarkt voor de helft van het geld.

2. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    Hier op 5 dec 3 kadootjes per kind.. Is voor mij ff wennen.. Maar schoonzus en kind zijn hier.. Haar man zit zonder werk dus rekening mee houden .. Prijs niet gezegd . Maar betrap mezelf er nu wel op dat ze wat duurdere kado's in hun schoen krijgen . We dachten tenminste me vriend dat we genoeg hadden voor in de schoen voor alle 3 uit China.. Koste echt niks.. Bleek achteraf dat alles voor onze 3 jarige zoon is.. Dus toch Bart Smit geweest.. Lego voor de oudste hele serie draak ofzo maar dat is best al duur.. Dus betrapte me zelf dat ik voor 3 schoen kadootjes 65 euro kwijt was.. Normaal zou ik dat voor 5 dec doen maar mijn ouders kopen voor ieder kind 1 kado mijn opa ook dus kan ik ook maar 1 kado kopen.. En ja dat is ff afkicken voor mij blijkbaar .. Sommige kado's hou ik over voor kerst .. Daar krijgen ze standaard elk jaar 1 groot kado en 1 kleine.. Maar ik koop geen frutsels meer voor ze.. Ook niet voor schoen..

3. wheelie

wheelie Bekend lid

11 apr 2013
    782
    0
    0
    wij hebben voor hun samen een grote doos duplo gekocht. en dan voor elk kind apart nog 2 cadeautjes. ik denk dat het alles bij elkaar zo 80 euro heeft gekost. dus 40 euro per kind.

met de kerst doen we geen cadeautjes maar alleen lekker eten met de familie

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Hier 75 euro per kind

5. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik heb ook niet echt een budget... En als ik dat zou hebben zou ik er al overheen zijn, aangezien ik een x-box heb gekocht omdat Jelle al maanden aan het vragen is om Skylanders... :D Dus die krijgt hij van Sinterklaas, maar goed, dan ben je dus wel meteen veel geld kwijt aangezien ik de X-box er dus ook nog bij moest kopen. Maar ja, was dat niet met sinterklaas geweest dan had ik dat ding wel op een ander moment moeten kopen.

De x-box is dus voor ons allemaal (al word papa al onpasselijk als hij eraan denkt dat hij er iets mee moet ;) ) Ik ga hem zo eens aansluiten om vast te kijken hoe het werkt... Geen idee, namelijk... :D

Verder nog wat andere dingen. Ik koop ook liever wat duurdere dingen dan goedkope action rommel. Die ene keer per jaar ga ik ook echt los.. :D

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.203
    35.926
    113
    Ik denk rond de 75 euro per kind (daar zitten ook wat nuttige cadeautjes bij zoals een pyama).

7. Sic

Sic Bekend lid

17 dec 2010
    777
    691
    93
    Geen vast budget. Oudste zoontje is pas een paar maanden 2 en herkent net Sinterklaas. Dus doen wat kleinigheidjes. De opa´s en de oma´s zullen vast ook nog wel wat geven.

´s Avonds met groepje vrienden en wat familie doen we ruilspel. 2 kadootjes voor max 10 Euro inleggen ... Daarnaast allemaal een bepaalde gang eten en wat te drinken meenemen. Daar wordt meestal het meeste geld aan uitgegeven!

Ben wel van plan als de oudste wat groter is om af te spreken hoeveel we ongeveer besteden aan de kinderen. Mijn broer kan nogal doorslaan en dan zijn afspraken wel handig denk ik.

8. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Hier € 100,- per kind.

9. Chaii

Chaii Niet meer actief

Wij hebben eigenlijk niet echt een budget.
    Ik wou eerst niet meer dan 100 euro uitgeven voor beiden, maar ik ben hier heel ver overheen gegaan.
    Met kerst zal vast hetzelfde gebeuren.

10. Khaleesi

Khaleesi Niet meer actief

Budgetloos, er komen oa 2 storio's, politiekantoor van playmobil, Disney infinity incl alle poppetjes. Maar daar sparen we heel het jaar voor

11. Mom2Bvannummer3

Mom2Bvannummer3 Actief lid

22 aug 2013
    106
    0
    0
    Amstelveen
    Ik ga proberen niet meer dan 40 euro per kind uit te geven (aangezien ze het zowel bij mij als bij hun vader vieren, en ze weten van gekkigheid niet meer waar ze mee moeten spelen.....)

Deel Deze Pagina