Antwerpen?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door sanell, 15 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanell

sanell Bekend lid

16 dec 2008
    628
    0
    0
    Mijn man heeft mij verrast met een weekendje weg:D Wow ik wist niet dat ik zo'n romanticus in huis had!

Maar volgend weekend gaan we lekker naar Antwerpen. Voor het eerst in 5 jaar samen, zonder de kids, 2 nachten in een superlekker hotel..

Heeft iemand nog leuke ideeen om verder te gaan doen in Antwerpen? Natuurlijk 's avonds lekker uit eten, maar zijn er andere leuke dingen te doen? Shoppen kan altijd natuurlijk maar een beetje cultuur is ook niet erg!

Dus kom maar op met de leuke adresjes en ideeen!

2. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    je kan vlak bij het Zuiderterras fietsen huren erg goedkoop en een leuke manier om antwerpen te ontdekken !
    Veel plezier.. ik ben dol op antwerpen .

3. wazigsnuitje

wazigsnuitje Bekend lid

12 dec 2011
    855
    3
    18
    NULL
    NULL
    een rondvaart op de schelde is ook heel leuk :)

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    wat een heerlijke verrassing!
    idd de rondvaart is leuk!

heel veel plezier alvast!

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Ik zou wel een keer de riooltocht willen doen.
    En je hebt natuurlijk ook de Zoo in Antwerpen.

6. Djonna

Djonna Niet meer actief

Wat ik in Antwerpen erg gaaf vond was het café/restaurantje "het 11e gebod" zit vlak naast de grote kerk ( hou er rekening mee echt altijd super druk!!!) Maar het is echt een aparte ervaring!!!

7. Syrse

Syrse Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je van pannekoeken, wafels en ijsjes houd dan moet je gewoon naar Désiré de Lille gaan eten, echt de meest geweldige pannekoeken :D

*edit*

De zoo ben ik persoonlijk geen fan van. Ongelofelijk duur, en de dieren zitten eigenlijk veel te klein.
    Dan kun je beter eens naar Mechelen afzakken voor Planckendael op een ander weekendje. Mét kids ;)

8. marjon1

marjon1 Lid

20 jun 2009
    67
    0
    0
    Administratief med.
    NULL
    Dit is idd een superleuk café. Als wij in Antwerpen zijn gaan wij altijd een biertje drinken in dit café.
    Blijf niet te lang in de grote winkelstraat (meir) hangen, maar ga de kleine straatjes in. Hartstikke leuke winkeltjes en cafés ziin daar te vinden.

9. sanell

sanell Bekend lid

16 dec 2008
    628
    0
    0
    Leuke tips, bedankt! Mijn man postte dit ook op het Tweakers-forum (computers en zo), en dit is een samenvatting:

9x: N**ken
    3x: serieus
    3x: onzin :)

Pff het blijven daar mannen he! Dus aan jullie hebben we meer, dat blijkt!

Deel Deze Pagina