Heb je de wandelwagen gekocht? Ik vind het niet veel; lijkt me een goede koop. Zeker als de wagen in goede staat is. De mijne had ik verkocht voor 325, maar de koper is vanavond helaas niet open komen dagen. De wagen heeft me in 2009 ongeveer 900 euro gekost, zonder extra's. Dus mij lijkt het een goede koop.
Onze bugaboo (frog) is uit 2004 (gebruikt vanaf eind jan 2005) en gaat nu voor nummer 3 mee. Kostte toen bijna 1100,- Wilde hem eigenlijk verkopen maar toen ik alles gewassen en gepoetst had dacht ik, ik ben gek. De wagen is zo goed als nieuw. Ik heb er nieuwe binnenbandjes in gedaan (stepbandjes gewoon bij halfords) en ik heb nieuwe (2e hands) voorwieltjes er onder gezet omdat die van ons behoorlijk op waren (heeeeeeeeel veel mee gelopen op harde wegen) dus voor weinig heb ik m weer opgelapt. Adapters en voetenzakken zijn niet (nooit?) standaard bij een bugaboo. Lang verhaal kort. Ik denk dat het het waard is. Ik zou hem bekijken en als hij goed voelt, nog goed inklapt en schoon is dan is het in mijn optiek een goeie deal.
Nee precies. Bugaboo doet nooit mee aan acties ofzo dus er zit (bijna) nooit iets extra's bij en al helemaal geen maxi-cosi adapters. Voetenzakken heb ik erbij gezien toen de 3 uit kwam en winkels van hun oude Cameleon afwilden. Voor de rest zie ik nooit acties, hoogstens een gratis luiertas bij Baby-dump.