wij willen vandaag gaan kijken voor een leuk speelkeukentje voor danisha maar waar hebben ze leuke te koop? in de buurt van groningen en het liefst van hout maar als je een andere leuke weet
in bijna iedere speelgoedwinkel hebben ze er wel een aantal verschillende! het zijn alleen wel veel plastic keukens maar die zijn ook weer goed schoon te houden. is wel fijn want alles verdwijnt in de mond! suc6 ermee
ik vind het leuk als ze een beetje "echt" lijken en omdat ie in de woonkamer komt vind ik het ook wel leuk als het niet een druk en opvallend ding is.. dat zijn die plastic dingen vaak wel.. maar goed wie weet zit daar ook wel een hele leuke tussen.. we kunnen in elk geval wel eerst bij ikea kijken en daarna gewoon de stad in... maar mischien wist iemand een leuk adresje
speelgoed winkels hebben zat keukentjes, ik vind ze ook erg leuk maar de meeste zijn pas voor kinderen vanaf 3 jaar
Zag gisteren een reclame van de Karwei. Daar hebben ze nu een houten speelkeuken in de aanbieding van 59 voor 29,95,- misschien is dat wel iets voor je
ja die zag ik maar vind ik niet geweldig maar zo'n soort bedoel ik wel.. @sonja: ja de meesten zijn voor wat oudere kindjes maar dat maakt niks uit.. waar ze niet mee kan spelen haal ik er gewoon bij weg maar de meubels zelf maakt niet uit... haar neefje heeft een grote keuken en ze vind het geweldig, leuker dan mijn neefje zelf maar die keuken is te groot voor ons in huis..
was toevallig gisteren 1 op tv reclame, ik dacht bij de gamma of karwei was van hout en koste iets van 30 0f 35 euro
Bij bandolino hebben ze een leuke http://www.bandolino.nl/combi-keuken-p- ... raupe9qpe0 deze hebben wij ook op het kdv ja het is een flink bedrag maar zo stevig en echt leuk om te zien.