Ik heb voor Tijn een Tiamo kraakschaapje en die is echt wel favoriet, ik wil er dus nog 1 bij halen, maar kan ze nergens meer vinden. Op marktplaats kan ik alleen het dikke doorgestikte schaap vinden en niet het 'lapje' met knisper erin.
Hier nog wat advertentienummers: 9734038713 9620021813 9604183413 9567010913 9566064113 9235614413 enz.... (ik hoop dat dit is wat je bedoelt,heb als zoekwoorden op mp 'Tiamo schaap' ingegeven)
Nee die bedoel ik niet, dat is het dikke doorgestikte schaap waar ik het over heb. Ik bedoel het zachte lapje met een knisper erin.
Daar hoef je je niet voor te excuseren hoor Het is gewoon erg lastig zoeken, lijkt wel alsof het schaap dat ik heb gewoon nooit gemaakt is.
Ja,kan me voorstellen dat je er een beetje gestoord van wordt,zeker omdat je gewoon bijna zeker weet dat het ergens nog wel moet bestaan!
Hier nog één. wellicht kun je om een foto vragen. http://www.marktplaats.nl/index.php?sre ... 3Fxref%3D1 Kwebbel
Nee,die had ik ook in gedachten en blijkt het niet te zijn. Sorry meid,ik kan 'm ook niet vinden... Heb je er misschien een foto van?
volgens mijn kan je ze nog hier in nijmegen bij de V&D kopen... ( ik heb ze wel zien liggen daar toen )ik kom er donderdag of vrijdag dan zal ik wel is kijken voor je