Bugaboo + aanvullende fleecebekleding

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door YellowButterfly, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ik heb dus geen aanvullende fleece bekleding gekregen want die was op zeiden ze!! Kan ik hier nog wat aan doen? Heb hem gisteren besteld bij de Prenatal in Zwolle...

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Die actie bij babyplanet wat tot zaterdag. Op de site staat het inderdaad niet vermeld dat de korting ook op accessoires was, maar wij in Breda hebben het wel gedaan, omdat we recht tegenover de Prenatal zitten. Grote kaart geschreven dat het bij ons wel op de accessoires was, dus daar hebben we veel klanten mee getrokken.

3. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb begrepen dat de actie van bugaboo fleece is zolang de voorraad strekt, dus op is op, deze actie is er ook omdat de fleece bekleding uit het assortiment gaat. Wat je misschien nog kan doen is bugaboo zelf contacteren?

4. YellowButterfly

Brutalen hebben de halve wereld, sprak vandaag vriendin die ook gewoon aanvullende bekleding heeft gekregen zaterdag. Net prenatal gebeld en gezegd dat ik er een vervelend gevoel aan over had gehouden. Resultaat - in Breda hadden ze nog aanvullende bekleding kleur zand, deze wordt verzonden naar Prenatal Zwolle waar onze bestelling uitstaat en als we die ophalen krijgen we het erbij :D Helemaal fijn! Bovendien zij deze dame dat ze rood zelf op voorraad hadden, terwijl zaterdag werd gezegd dat ze niets meer hadden. Niet zo netjes toen, maar ze hebben het goed gecorrigeerd :)

5. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Hier contact gehad met Bugaboo en ze zeiden dat we geen recht hebben op de gratis aanvullende fleece bekleding omdat we al 25% korting hebben gehad op de wagen ivm de Mama Mazzel Dagen :(

6. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    nou dat vind ik dan nu wel netjes van ze regelt, toch fijn dat je het alsnog krijgt.
    Tja het is inderdaad zo, wie niet waagt wie niet wint, ja toch?

7. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Heb je ook vermeld dat het in andere filialen wel extra is meegegeven?Misschien dat dat wil helpen?

8. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Nee heb ik niet verteld.. Nouja jammer maar helaas... Ben helaas niet zo mondig :oops: haha

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    De korting van Prenatal heeft helemaal niks te maken met de aanvullende fleece bekleding. De aanvul. bekl. krijg je van bugaboo omdat je een Bugaboo aanschaft of dit nu met korting is gekocht of niet. Wij hebben ook mee gedaan met de prenatal actie en wij geven gewoon de fleece bekleding uit, korting of niet. Heb je het bij Prenatal zelf ook al gevraagd?

10. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Hoi Jewe, wat raar dan van Bugaboo!
    Ik heb Prenatal een mailtje erover gestuurd maar nog geen antwoord gehad...

11. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Vind ik ook raar ja, want de actie is zo lang de voorraad strekt. Bugaboo heeft elke winkel een voorraad gestuurd van de fleece bekleding en de winkel moet ze zelf uit geven aan de klant. En de actie was bij aanschaf van een bugaboo. Nou dat heb je toch gedaan, maakt toch niet uit tegen welke prijs? Elke winkel die bugaboo verkoopt stunt met zijn prijzen, dus dan zou niemand er recht op hebben? Grote onzin. Zou gewoon even naar de prenatal bellen,want je hebt er gewoon recht op.

12. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    ps. de mensen van bugaboo weten bijna nooit niks, als je met een vraag komt. Je word meestal eerst 10x door verbonden naar een andere afdeling voor je eindelijk antwoord hebt op je vraag. Dus daar kan het ook aan liggen dat je dat antwoord hebt gekregen.

13. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    @Jewe; Ik las dat de fleece uit de collectie gaat? Weet jij misschien of daar nog iets anders leuks voor in de plaats komt?

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Nee nog niks van gehoord of er iets voor in de plaats komt. Hoop dat er in ieder geval wat meer vrolijke kleuren bij komen. Ik zal het binnenkort wel eens vragen als ik de fabrikant weer een keer moet bellen. We hebben 3 weken geleden wel de serie binnen gekregen met de aanvullende bekleding designed by Paul Frank die doet het ook erg goed, maar je moet er van houden.

15. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Thnx Jewe, ik ben het ook helemaal met je eens eigenlijk... Toch Prenatal maar eens bellen dan. Maar van de andere kant, het is morgen al mei dus dan is de actie om... Even kijken of ze vandaag misschien open zijn...

Oja die van Paul Frank vind ik echt super :D

16. maartjes

maartjes Lid

15 mrt 2008
    44
    0
    0
    Ik heb de extra bekledingsset ook niet meegekregen (wist niet eens dat die actie er was). Ik heb nu mijn bugaboo geregistreerd via de site. Weet iemand of ik automatisch extra fleeceset krijg toegestuurd of dat ik daar nog een mailtje achteraan moet sturen? En kun je via de site nog een kleur kiezen of niet?

17. YellowButterfly

Ik heb customer care (zie site voor klacht of vraag) gebeld en daar voorgelegd dat ik er een vervelend gevoel aan over heb gehouden. Gewoon netjes vanuit mn eigen gevoel (ben ook niet zo heel assertief, al helpt die beeb in mn buik wel ;)) en in Amsterdam wist ik dat hij wel is weggegeven. Daarnaast las ik in dit topic dat Hellevoetsluis het ook gewoon had gedaan. Voor mij is, na doorverbonden te zijn naar mijn filiaal (maar die had wel de hele uitleg gehad, misschien dat het helpt?) een set geregeld in Breda.

Ik zou gewoon Prenatal bellen, als je niets doet krijg je ook niets en volgens mij heb je er gewoon recht op! Wat de kleur betreft, ik mocht aangeven wat ik het liefste wilde en dat was zand. Hoorde ook van anderen dat ze die hadden gekregen dus de kans was groot. Ik weet dat ze in Zwolle dus nog rood hebben, mocht je die kleur willen...

Mammavanyouri, laat je niet afschepen, je hebt de aankoop gedaan dit weekend en toen gold de actie. Ze probeerden het bij mij ook maar als anderen het ook krijgen...

18. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    De aanvullende bekleding designed by Paul Frank vind ik ook leuk! Alleen minder leuk als je een meisje verwacht.

19. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Je hebt je bugaboo in April gekocht, dus je valt gewoon binnen de actie.

20. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Je krijgt je aanvul. fleece bekleding via de winkel waar je hem besteld hebt. Bugaboo heeft een zending gedaan naar alle verkoopplaatsen van Bugaboo. Iedereen die in maart of april een bugaboo heeft besteld krijgt van de winkel een aanvul. bekleding. Wees er snel bij want op=op.

Deel Deze Pagina