Ja ik ben er achter wat de volgende aktie van Bugaboo is. Deze actie is op de Bugabee Bee. Als je een Bugaboo bee koopt met de Breezy zonnekap, dan krijg je er gratis het Uv-scherm erbij. Maar de actie met de aanvullende bekleding loopt ook nog gewoon door zoalang de voorraad strekt.
ik heb mn bugaboo gekocht bij babypark, idd gratis fleece bekleding.Heb t alleen nog niet in huis, wacht al 4 weken. gebeld met babypark, word verwacht over 2 weken..
Ik heb mijn Bugaboo in februari besteld bij BabyDump, hij wordt volgende week geleverd. Officieel heb ik dus geen recht op de aanvullende fleece bekleding... Maar ik ga wel contact opnemen met BabyDump of het niet alsnog kan! Aan de nieuwe actie (met de Bee) heb je jammergenoeg niks als je de Cameleon gekocht hebt...
Heel fijn zo´n topic op het forum!! Ik had er helemaal nog niks over deze actie gehoord, maar wij hadden wel in april de Bugaboo besteld bij Babyhuys in Harderwijk. Toch maar even gebeld vorige week. Ze zouden het uitzoeken en hielden tot die tijd alvast een set aanvullende fleecebekleding in de kleur die wij wilden apart. Vandaag nog maar even weer gebeld, omdat ik nog niks had gehoord en ik begreep dat het geregeld is! De aanvullende fleecebekleding krijgen wij er als alles geleverd wordt eind juni gewoon bij geleverd. Super!! Helemaal omdat wij bij het bestellen van de Bugaboo heel lang getwijfeld hebben over de kleur van de aanvullende bekleding. Mijn man wilde heel graag zwart en ik zand. Uiteindelijk is het zand geworden. Nu hebben we de aanvullende fleecebekleding in zwart besteld. Iedereen blij!!
ik vind het wel raar, op de site van bugaboo zelf staat dat je de aanvullende bekleding pas na productregistratie krijgt en er staat ook niets van zolang de voorraad strekt of op=op dus mij lijkt dat je er sowieso recht op hebt. bij de prenatal hebben ze er niets over gezegd en mijn man wist niets van de actie. volgende week weten we als het goed is of het een jongen of meisje wordt en dan gaan we nog eens bellen denk ik... (misschien kunnen we dan ook een leuke kleur regelen)
Bij ons hadden ze er ook niks van gezegd. We zijn teruggegaan naar de winkel en hebben alsnog een aanvullende set gehad. Helaas hadden wij maar keuze uit twee kleuren (niet de kleur die we wilden, maar deze past er ook wel bij). Gewoon teruggaan naar de winkel dus en er naar vragen...
ja en dit staat nu ook zo op de site! voorheen stond er dat je de bekleding na registratie zou ontvangen. maar goed zit ik dus nog steeds met het probleem. bij de prenatal hebben zij er niets over gezegd en nu zeggen zij dat het een op=op aktie is. nou zo staat het niet op de site van bugaboo. ik ga er dus even goed over nadenken wat ik naar bugaboo ga mailen. ik vind het echt niet kunnen dat zij zulke reclame maken en uiteindelijk krijg je het niet.
De aktie loopt gewoon nog door van de aanvullende fleece bekleding dus Bugaboo leverd ook nog steeds aanvul. bekl. uit als de wagen besteld word. Dus je hebt er nog steeds recht op. Zou dus zeker even mailen of bellen naar Bugaboo.
Ik heb hem vandaag ook gekregen bij Prenatal. Heb gewoon het mailtje van Bugaboo geprint en dat moesten ze hebben. We hebben wel helaas de zand kleur gekregen. Wilde liever rose maarja
Ik krijg hem volgende week binnen. Ik heb hem maanden geleden bij de babydump besteld. Krijgen wij dan ook zo'n extra set bekleding? @mama v Youri, Ik hoop dat ik de kleur zand krijg, maar als ik nou rose krijg dan kunnen we misschien ruilen
De aktie was wie een bugaboo koopt/besteld in de maand maart/april krijgt een aanvul. fleece bekleding. Als je hem eerder gekocht hebt dan heb je er eigelijk geen recht op, maar misschien als je het vraagt dat je hem toch krijgt. Je kunt het altijd proberen.
Ik heb in 2008 de Bugaboo Cameleon gekocht. Eind van het jaar of begin volgend jaar verwachten wij ons tweede kindje al. Heeft Bugaboo ook de mogelijkheid de wagen uit te breiden voor twee kinderen??? Behalve een staplank? Ben erg blij met de kar, maar ik moet 'm verkopen als er dus geen mogelijkheid is.
Ja hoor Judi! Je kunt een meerijdplankje kopen van Bugaboo zelf. Hier past het stoeltje TWOO op, heel makkelijk! Kijk maar eens op deze site; http://www.kleinedreumes.nl/index.php?p ... &Itemid=26
Heej .... ik wil ook wel mee doen met het ruilen van de fleece bekleding Ik heb hier een zwarte fleece bekleding liggen (uiteraard nieuw in verpakking). Zou graag een rose willen. Wie o wie wil er ruilen?
Tja, mijn manneke wordt in december 1 jaar. En ik denk dat hij dan nog niet sterk genoeg is, dat hij zelfstandig kan zitten. Ik denk dat ik toch genoodzaakt ben een duowagen te kopen. Maar als mensen dus een tweeling hebben of in de zelfde situatie zitten als ons. Kan je niet terecht kan bij Bugaboo???? Zou wel vreemd zijn!? Bedankt voor het meedenken.
Nee helaas Bugaboo heeft niet de mogelijkheid om hem uit te breiden. Helaas! Daar is het frame niet sterk genoeg voor.
Hoi hoi, Hier een zwarte fleece bkledingsset nieuw, te ruilen tegen een oranje fleece set nieuw Als je interesse hebt, dan laat het maar weten! Groetjes Elke