Bugaboo adapters

Discussion in 'De babyuitzet' started by saju, Jun 12, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. saju

saju Lid

Apr 25, 2009
    53
    1
    0
    Wij hebben een bugaboo kinderwagen aangeschaft.
    Nu had ik al een maxicosi van het merk Romer baby-safe plus.
    Weet iemand of het mogelijk is om deze maxicosi met behulp van adapters op het onderstel van de bugaboo kinderwagen te zetten?

2. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

Jan 13, 2009
    1,521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Volgens de verkoopster van de Babyplanet waar wij de Bugaboo hebben besteld kon dit wel (wij hebben een Maxi Cosi Cabriofix), maar of het in de praktijk werkelijk zo is weet ik niet. Aangezien het voor het rugje van de baby niet goed is om te lang in het autostoeltje te liggen/zitten zie ik de toegevoegde waarde van de adapters niet in?

3. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Het autostoeltje van het merk Romer kan niet met adapters op de bugaboo. De enige merken die erop passen zijn het merk Maxi Cosi en het merk Takata van bugaboo zelf.

4. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

Apr 20, 2007
    3,151
    0
    36
    @ mijn kleine..
    Wilde even reageren op jou stukje..
    Die adapters zijn echt wel ideaal!!... als je kleine net in de auto ligt te slapen in de maxicosi en je moet even gauw een paar winkels af.. ga jij je kindje dan wakker maken, en over zetten in de kinderwagen??...
    Voor korte stukjes is het echt geen probleem!

5. Fatima

Fatima Lid

Feb 24, 2009
    20
    0
    0
    Welke adapters heb je dan precies nodig om een Maxi Cosi op een bugaboo te plaatsen? Die van bugaboo of die van Maxi cosi? Of zit daar geen verschil tussen?:(

6. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Als je een autostoeltje hebt van het merk Maxi Cosi dan gebruik je de adapters voor dat merk. En als je de autostoel hebt van het merk Bugaboo dan gebruik je adapters voor dat merk. Elk merk autostoel heeft zijn eigen adapters. En elke kinderwagen heeft zijn eigen adapters.

7. Fatima

Fatima Lid

Feb 24, 2009
    20
    0
    0
    #7 Fatima, Jun 14, 2009
    Last edited: Jun 14, 2009
    Ik heb dus een Bugaboo kinderwagen en een maxi cosistoeltje. Past dat dan per definitie niet op elkaar?

8. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

Oct 10, 2008
    3,694
    0
    0
    Ede
    dan moet je er dus idd de adapters bij kopen voor de maxi cosi!

9. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,024
    1,850
    113
    Provincie Groningen
    @fatima, je moet dan inderdaad adaters kopen voor de maxicosi, en dat moeten adapters zijn waarmee je de maxicosi kan bevestigen op de bugaboo.
    Voor volgens mij bijna alle wagens heb je adapters nodig.

10. Fatima

Fatima Lid

Feb 24, 2009
    20
    0
    0
    Bedankt voor jullie antwoorden! Ik zal dan idd de adapters voor de maxi cosi gaan kopen.

Share This Page