Bugaboo Ant / Joolz Aer / Babyzen YoYo

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lm2, 16 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lm2

Lm2 Niet meer actief

Wij zijn op zoek naar een buggy die mee kan als ruimbagage. Ik twijfel tussen de Bugaboo Ant, de Joolz Aer en de Babyzen YoYo. Heel benieuwd naar jullie ervaringen, tips enzo.

2. Lm2

Lm2 Niet meer actief

Helemaal niemand?

3. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    De Joolz is erg mooi, maar kan niet in volledige ligstand. Valbeugel en voetensteun moet je los erbij kopen. Al met al vond ik dat erg duur en ben ik voor een Easywalker XS Mini gegaan. Compact en licht in gewicht.

4. Lm2

Lm2 Niet meer actief

Thanks! Ligstand is een goed punt. Een minpunt dus haha.

De buggy die jij noemt kan maar tot 15 kg zie ik. Ik hoop hem wat langer te gebruiken. Maar zag wel de Easywalker Miley, dat is ook nog wel een optie voor ons denk ik. Wil sowieso langs een winkel gaan hoor voordat ik iets bestel.

JosjeM vindt dit leuk.
  5. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.245
    28.265
    113
    Hier ook de Easywalker mini XS. Mijn zoon (3 jaar, 15 kilo) kan er nog met gemak in. We gebruiken hem niet heel veel meer natuurlijk.

de yoyo is ook fijn maar heeft geen beugel welke mijn zoon wel erg fijn vind.

bugaboo geen ervaring mee maar zal ongetwijfeld goe. Bugaboo is nou eenmaal top.

joolz ken ik niet.

Lm2 vindt dit leuk.
  6. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.331
    8.335
    113
    Amsterdam
    Hier de ant, kan helemaal in ligstand, alleen geen valbeugel. Verder rijdt hij echt ontzettend soepel veel beter dan een standaard buggy. Het opvouwen is ook simpel en echt compact. Het is dat we hem door Corona nog weinig gebruikt hebben maar echt een super ding.

Lm2 vindt dit leuk.
  7. Lm2

Lm2 Niet meer actief

@KleineLai @Siepie85 we hebben nu een Joolz Day2 en daar gebruik ik de beugel niet. Dus denk niet dat we die gaan missen.

Ik ga t weekend eens testen bij de prenatal ofzo denk ik.

Siepie85 vindt dit leuk.
  8. Lm2

Lm2 Niet meer actief

Het is de easywalker Miley geworden! Dank voor het meedenken en de adviezen.

Deel Deze Pagina