Hoi meiden, Ondanks dat ik helemaal gecharmeerd ben van de Bugaboo Cameleon zou ik graag willen weten wat jullie ervaringen zijn met de Bugaboo Bee. Want het feit dat je deze vanaf de geboorte t/m 17kg kunt gebruiken spreekt ons erg aan.. Wie bevalt/ beviel de Bee goed en bij wie niet en waarom??
Ik heb dan wel geen bee maar de cameleon. Maar je zou eens kunnen kijken op kieskeurig naar de revieuws.
Wij hebben er een en we zijn er heeeeeel erg blij mee! Als je specifieke vragen hebt gewoon eventjes posten dan kan ik ze waarschijnlijk wel beantwoorden.
Ik heb er ook een. Gekocht als buggy, maar ga gelijk die grote mutsy verkopen. Veel te lomp. Ben deze week op vakantie geweest en de bee is gewoon perfect voor alles. Lekker compact en rijd heerlijk.
Dames die er eentje hebben.. ik wil deze graag vanaf de geboorte gebruiken, ligt het babynestje dan wel lekker zacht? Het ziet er zo hard en oncomfertabel uit op de een of andere manier. Heb me bij de Prenatal al even laten informeren, maar zij raadde me echt de Cameleon aan (of was het vanwege de prijs? ) .. Toch ben ik nog steeds wel weg van de Bee en ook omdat deze toch ontzettend in de prijs verschilt met andere wagens.
Wij hebben hem vanaf de geboorte gebruikt en ik vond het babynestje echt comfortabel genoeg. Ze zijn nog niet zo zwaar dus iets heel zachts heb je niet nodig want daar zakken ze in. Kyra lag altijd heel erg graag in haar nestje en sliep er ook comfortabel in als we op pad gingen. Je kunt ze alleen niet in een andere houding dan op hun ruggetje leggen wat in een 'gewone' kinderwagen wel kan.
Het nadeel van het nestje van die bee zou voor mij zou ook zijn dan je hem niet als Wiegje kan gebruiken als je naar iemand toe gaat. Dit deed ik wel vaak met de cameleon zo had ze altijd haar eigen bedje bij haar.
Ik heb de bee gekocht toen mijn dochter 3 maanden was. Ik heb geen babynestje. Vond het zonde voor die korte tijd. De wieg van de mutsy heb ik heeeeel veel gebruikt, daarom zou ik inderdaad ook twijfelen. Deze was lekker ruim, maar het is maar voor zo`n korte tijd. Mijn dochter is nu 5 maanden en ik gebruik de mutsy helemaal niet meer. Vind het geen gezicht als ze in de bak ligt. Ze is al zo groot. Ik zou dus wel het babynestje nemen. Lekker voor als je op pad gaat, als je op visite gaat zou je toch ook de complete wagen met babynestje mee kunnen nemen. Zo groot is het geheel niet. Ik heb trouwens wel de lodger bunker. Daar ligt ze ook lekker in. Op marktplaats staan ook regelmatig losse wiegen te koop. Zonder of met onderstel. Dan heb je voor 50 euro ofzo haar eigen bedje altijd bij je. Mijn mutsy komt ook van MP. 70 euro voor wieg en onderstel. Voor die paar maanden prima. (Zag er trouwens nog super uit. Het is niet gelijk dat je dan met een oud ding loopt.) Ik weet niet of ik een volgende keer een losse wagen zou doen. Het liep toevallig zo en het is me prima bevallen. Misschien een beetje vaag verhaal, maar weet anders niet hoe ik duidelijk kan maken wat ik vind. Groetjes
Ik heb de Bee wel als wiegje gebruikt. Ik parkeerde haar dan met wagen en al in een rustige kamer en ze had daar geen probleem mee. Wel had ik ook een aparte reiswieg voor als ik echt de hele dag op bezoek was omdat dat mij toch iets prettiger leek. Ze heeft trouwens best wel een hele tijd in het nestje gepast, maar ze is dan ook een mini-meisje.
Hmmmm ... begin toch echt wel overtuigd te raken van de Bee. Weet iemand ook of er zo'n plankje achter op kan waar dreumes op kan staan?
Wij hebben er ook naar gekeken maar uiteindleijk de cameleon gekocht. Ik gebruik de kinderwagen heel veel en dan vond ik de kleine wielen niet erg handig. Nu hebben w eer later nog naar gekeken ipv een buggy en dan de cameleon verkopen maar onze kleine is bijna een jaar en 10 kilo maar ik vind dat ze er niet hele veel ruimte in had. Ik vraag me dan ook af tot welke lengte de kinderwagen gemaakt is. Ik vind de groote dan ook echt een nadeel en hebben het niet gedaan.