SPOED !! Hoe valt een jas van BEEBIELOVE en LIEF?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Hope1979, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope1979

Hope1979 Actief lid

18 nov 2010
    202
    0
    0
    Hoi meiden,

Effe een vraagje. Ben juist naar de winkel geweest want het jasje dat ik had voor mijn dochtertje is haar te klein geworden. Je raad het al... nergens iets uit te halen in haar maat! Nu heb ik een jasje van het merk Beebielove gezien en een jasje van LIEF op marktplaats en ik ben er over aan het nadenken om dan maar dit eens te proberen.

Wie weet hoe die jassen vallen? Ze had nu nl een jasje van cakewalk maat 56 en die is haar nu te kort in de armpjes. Ze is 9 weken, 57 cm en 4900 gram.

Liefs!!

2. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    beebielove valt redelijk klein, Timme past 74 al bijna niet meer (blouse) en voor de rest zit hij nu pas net in 68 dus dan heb je een idee.

3. Hope1979

Hope1979 Actief lid

18 nov 2010
    202
    0
    0
    Vergelijkbaar met noppies denk ik dan?

4. Loe

Loe Niet meer actief

Wij hebben voor onze zoon van 16 maanden een nieuwe lief! jas besteld, zat nergens naar. Viel 2 maten kleiner en had hele lange mouwen!

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Lief! heeft vaak rare verhoudingen en is lastig gokken.
    Beebielove heb ik alleen een keer een rokje van gehad en viel erg klein. Die zou ik minimaal 1 maat groter bestellen.
    Overigens had ik voor onze dochter de eerste tijd een dik vest, dat vond ik veel fijner zitten en makkelijker om aan te trekken dan een jas.

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Lief jassen vallen zo raar, heb onze dochter er eentje gepast twee maanden geleden, was veel te kort en de mouwen veel te lang. Heel rare verhoudingen dus. Beebielove valt redelijk normaal tot smal qua kleding dus ik denk met jassen ook..

Let er wel op de beebielove dubbele maten hanteert dus 62/68 bijvoorbeeld.

7. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het kleiner vallen dan noppies idd wat iemand al zei het valt heel smal

8. Sophie76

Sophie76 Nieuw lid

24 jan 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik heb heel wat kleertjes van Beebielove. Het vind het eigenlijk van alle merken (Noppies, Z8, Lief) het beste passen. Andere merken hebben vaan rare pasvormen, van Beebielove zit altijd goed, gewoon passend.

Als ze negen weken en al vijd kilo is denk ik wel dat ze al in een jasje kan van Beebielove maat 62.

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Lief valt heel groot en heeft rare modellen. Ik had een jas maat 74, dat was meer een 86 en de mouwen waren veel te kort, en de kraag at helemaal stijf onder zijn kin gefrot. Erg jammer.

10. Hope1979

Hope1979 Actief lid

18 nov 2010
    202
    0
    0
    Dank je wel voor je reactie. Ik heb het jasje ook besteld via MP. Dan kun je het eens proberen en als het niets is, dan is de schade toch niet zo groot. Zal het deze week binnen krijgen. Heb ook maatje 62 genomen.

Deel Deze Pagina