Ik ben behoorlijk bugaboo fan, en heb helaas al nare buggy ervaringen gehad. Ik wil graag een goede, kleinere kinderwagen voor dagjes weg en op vakantie. Is de bugaboo bee dan een goede optie? Iemand die m al heeft, of zie je m bijvoorbeeld meer in grote steden? Kan je ermee in de tram? En is de mutsy spider smaller dan een kinderwagen? Kan je daarmee in de tram? Is die ook goed wendbaar? Of ik het loopcomfort echt minder dan een kinderwagen?
Ik had een aantal 2e hands buggy's gekocht voor naast onze mutsy. wat een drama zeg. Uiteindelijk heeft het ons bij elkaar 80 euro gekocht, en dat is gewoon weggegooid geld geweest. Nu hebben we een macLaren gekocht. (nieuw) wel een flinke aanschaf, maar o wat ben ik er blij mee. Wij hebben ook naar een mutsy spider gekeken, maar die was best groot als je hem inklapt, en het ging mij er juist om dat ik ook in de auto wat extra ruimte zou hebben.
onze buggy kostte alleen al 100 euro. Maar een mclaren lijkt me weer niet comfertabel genoeg voor overdag. Het hoeft geen superkleine buggy te zijn, we checken het ding wel gewoon in als we gaan vliegen bijvoorbeeld. Het moet gewoon goed wendbaar zijn en net als een kinderwagen lopen...
Ik heb geen ervaring met buggy`s, Ik gebruik meestal de bugaboo wandelwagen. Maar ik vond dat de bugaboo bee verrassend goed aanvoelde toen ik hem laatst zag staan in de winkel. Hij lijkt me ook wel lekker lopen omdat hij ook vering heeft in alle vier de wielen. Ik vind hem alleen niet zo mooi...haha