Welke flessenwarmer bij difrax-s flessen?

Discussion in 'De babyuitzet' started by cvwinkoop, Jan 29, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

May 31, 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    De titel zegt het eigenlijk al ;) Ik weet niet of ze misschien omdat ze krom zijn niet in een standaard flessenwarmer passen?

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

jawel hoor, ik deed de S fles gewoon in die van Avent!

3. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,028
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Ik deed ze eerst in een flessenwarmer van de prenatal, daar passen ze wel in. Maar de flessen worden niet goed warm. Komt door de dikke bodem van difrax.
    Later hoorde ik dat ze het ook afraden omdat je flessen en je flessenwarmer kapot kan gaan.

Dus in de flessenwarmer gaan nu alleen nog avent flessen. Gelukkig is onze dame niet zo kieskeurig uit welke fles ze voeding krijgt.

4. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

May 2, 2007
    2,637
    2
    0
    hier warmden we op in een avent fles en goten daarna over in de difrax... is niet anders; uit de difrax dronk (en drinkt) hij het beste en we wilde 's nachts niet naar beneden om in de magnetron op te warmen... ;)

5. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    mogen die kromme flessen wel in de magnetron? ik had eerder glazen flessen en bibi flessen maar beide schijnen van de aardbodem verdwenen te zijn. ik heb nu dus ook van die kromme dingen. men moet met zijn tijd mee he ;)

6. foetbal

foetbal Actief lid

Feb 20, 2008
    209
    0
    0
    Ik vind het nadeel van die kromme flessen in de (standaard Prenatal) fleswarmer dat er heet water in het randje onder aan de fles komt. Je moet eraan denken die fles goed af te drogen voor het voeden, anders druppelt het hete water over je kindje heen.
    Wist trouwens niet dat ze niet in de warmer mogen, hoe kom je aan die info?

7. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

staat in het boekje wat aan de fles hangt bij aankoop!

8. Kiwi80

Kiwi80 Bekend lid

Feb 24, 2007
    530
    0
    0
    Wij hadden ook de flessenwarmer van Prenatal, we warmden het op in een "gewone" fles en goten het daarna over in een fles van difrax.

Share This Page