Ervaringen met groothandel Babydeals (Bebe Luna)

Discussion in 'De babyuitzet' started by Arja, Jan 23, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Arja

Arja Bekend lid

Nov 2, 2008
    951
    0
    0
    Ik ben van plan om naar Aarle Rixtel te gaan naar de groothandel Babydeals voor een babykamertje (Riviera). Het ziet er mooi uit en de prijzen zijn gunstig. Heeft iemand ervaring met het bedrijf c.q. het kamertje?

2. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

Nov 7, 2008
    1,155
    0
    0
    Noord-holland
    nee kan je helaas niet helpen, wel veel succes met het kopen van het kamertje!

3. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Wij zijn er wel geweest maar konden helaas niet slagen daar. Ze hadden niet het kamertje wat ik wilde. Ik vond het erg aardige mensen en ze waren erg behulpzaam. Ik heb er dus alleen niks gekocht dus weet niet hoe ze zijn met leveren.
    Suc6

4. crisje

crisje Fanatiek lid

Aug 5, 2006
    2,974
    1
    0
    brabant
    ons kamertje komt er vandaan. (al was t prijstechnisch niet echt n voordeel, kamertje was bijna net zo duur als overal)
    anyway, alles was prima geregeld.
    badje ed komt er ook vandaan. de standaard die wij hebben (extra hoog) moest speciaal geleverd worden, kreeg keurig een telefoontje dat het er was en ze wilde het zelfs bezorgen. (maar toevallig moesten wij in de buurt zijn, dus was niet nodig)
    En de mensen zijn echt super super vriendelijk.

5. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

Feb 5, 2008
    529
    0
    0
    Sluiter zakelijke verzekeringen
    Barendrecht
    Ook wij hebben ons kamertje bij Babydeals gekocht. Had een kamertje gezien bij de babysuperstore en deze op internet opgezocht. Bij Babydeals was hij toen een stuk goedkoper.

Vervolgens kwamen we daar en zijn we voor een heel ander kamertje gegaan (eerder klassiek dan modern....) en je mag dan het verschil in inkoop- en verkoopprijs besteden in de winkel.

Wij hebben dus de box, boxkleed, matras, wipstoel en nog wat dingen daar uitgezocht en waren erg tevreden. De hulp was goed en later is er nog iets bezorgd, ook in goed overleg!

Dus aanrader!

6. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    Hier niets gekocht bij babydeals, maar wel goede ervaring :D

We gingen daar naar toe voor de quinny buzz, maar uiteindelijk door een demonstratie daar van de jane kinderwagens verliefd geworden op dat merk. En uiteindelijk via een andere weg de kinderwagen gekocht (scheelde toch weer geld). Maar nu moet Fay een nieuw stoeltje en het stoeltje dat ik wil, dat verkopen zij als een van de weinigen in Nederland.

7. 23022009

23022009 Lid

Jul 13, 2008
    33
    0
    0
    Ook hier goede ervaringen. De kamertjes die zij verkopen zijn allemaal eigen ontwerp en worden dan ergens aan de andere kant van de wereld gemaakt. Qua prijs wellicht vergelijkbaar met andere zaken, maar de kamertjes zijn kwalitatief heel erg goed en dat kan ik bij andere zaken niet altijd zeggen... De meubeltjes moet je zelf in elkaar zetten. Voor ons was dat geen probleem, maar ik weet eigenlijk zelf niet of dat ook gangbaar is bij andere zaken.

Daarnaast zijn de eigenaren erg vriendelijk en behulpzaam, dus wat ons betreft absoluut een aanrader.

Succes!

8. crisje

crisje Fanatiek lid

Aug 5, 2006
    2,974
    1
    0
    brabant
    Eigen ontwerp? Dat geloof ik niet. Wij hebben babykamer Turijn daar gekocht en die wordt (of werd? weet niet of t nog zo is) overal verkocht.
    Kwaliteit is idd erg goed.

9. cynthia79

cynthia79 Lid

May 30, 2008
    28
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Helmond
    Ik heb mijn kinderwagen bij Jos en Nancy gekocht, een Jane. Een hele fijne kinderwagen.
    Ik wil de bugaboo kopen en was dan ook helemaal verliefd op deze wagen. Ik ben toen toch bij Jos en Nancy gaan kijken en heb uitleg gekregen over de Jane. Dat vond ik toen eigenlijk wel een mooiere wagen. Maar ik kreeg toch eerst het advies van Nancy om nog een keer naar de bugaboo te gaan kijken voordat ik een definitieve beslissing zou maken. Uiteindelijk ben ik toch voor de Jane gegaan.

De babykamers die ze er verkopen zijn over het algemeen eigen ontwerp alhoewel er ook een paar van leveranciers tussen staan.
    Jos en Nancy weten echt waar ze mee bezig zijn en waar ze het over hebben.
    Ik kan jullie alleen maar aanraden om daar eens te gaan kijken.

Succes Cynthia

Share This Page