Bugaboo bee plus

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door HRM, 6 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HRM

HRM Actief lid

23 mrt 2010
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben vandaag voor een kinderwagen wezen kijken en ik twijfel heel erg welke ik wil.. Ik zit de twijfelen tussen een maxi cosi mura 3/4 of een bugaboo bee plus (de nieuwe).

Eigenlijk wil ik heel graag de bee. Dit vanwege het gemak en formaat met inklappen en dat het sowieso een mooie kleine wagen is. Ik vind alleen het zitje ook erg klein, en er zit geen reiswieg bij maar een babynestje. Dit is allemaal wat opener dan in een bak zoals bij de mura, en ik ben in december uitgerekend.

Ik heb nog een andere wagen staan alleen die vind ik totaal niet fijn met inklappen e.d. dus die gebruik ik als ik hier in de buurt ga wandelen. De verkoopster zei dat de bee een goede wandelwagen en buggy is dat tot een jaar of 3 gebruikt kan worden, alleen het zitje lijkt me zo klein?

Heeft iemand de bee?

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Als ik nu zelf weer een wagen zou moeten kopen..dan zou ik denk ik ook gaan voor de bugaboo bee.
    Heb nu een bugaboo cameleon.
    Maar ik denk dat de bee veel langer mee gaat, omdat die kleiner is in te klappen heb je eigenlijk niet echt een buggy nodig.

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Op deze site staat ook een filmpje wat het verschil is tussen de bee en de bee plus.
    Het lijkt mij erg prettig dat de rugsteun ook hoger kan worden gezet.

4. HRM

HRM Actief lid

23 mrt 2010
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    zal die niet te koud zijn in de winter?

5. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik heb de bugaboo cameleon en voor de vakantie de bee plus aangeschaft. Opzich vind ik het een heerlijke buggy rijdt echt heel lekker maar wel acht als buggy niet als kinderwagen. Ik vindt het ook niet echt vergelijkbaar met een kinderwagen. Hij stuiterd echt een beetje en dat lijkt me met een baby niet echt confortabel. Ook ligt een baby in een nestje en moet dan echt de gortdeltjes om. De rugleuning en zitting zijn uit te schuiven en daardoor kun je er lang gebruik van maken. Onze dochter is bijna 2 en best groot voor haar leeftijd maar kan er echt nog heel lang in!

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Toen bij ons in de winkel de man van Bugaboo de nieuwe Bee plus kwam uitleggen ging hij er zelf in zitten en dat pastte perfect.(Ik gok zo'n 1m80 en 85kg) Het lijkt klein omdat ie zo compact is maar is in werkelijk best wel ruim.

Koud is het niet hoor. Het coconnetje(reisnestje) is veel compacter als de reiswieg waardoor het nauwer om het kindje heen zit zodat het kindje niet veel warmte kan kwijt raken.

7. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik zat ook aan de bee te denken bij een tweede omdat je daar ook de maxi cosi op kunt klikken. Maar hij is zoooo duur!!

8. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    wij hebben een cameleon, maar zal idd tzt de bee aanschaffen, maar dan als buggy

9. HRM

HRM Actief lid

23 mrt 2010
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgende week kun je ´m helemaal compleet (met maxicosi autostoeltje en adapters, maar die heb je vast al) voor 680 euro bij prenatal krijgen :)

10. Bloem84

Bloem84 Lid

16 mei 2010
    55
    2
    8
    Weet iemand hoe het zit met de bugaboo bee en het vliegtuig? mag deze mee tot de gate zoals een buggy of met ie in het ruim?

ik wil nl de bee voor dr bij maar alleen als deze mee mag tot de gate

11. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Het ligt eraan met welke maatschappij je mee gaat. In sommige gevallen mag een paraplubuggy mee het vliegtuig in maar alle kinderwagens, waaronder ook de bugaboo bee valt moeten mee het ruim in. Bij sommige maatschappijen mag hij wel mee tot het vliegtuig en nemen ze hem bij de deur van je over. Nadeel is dan wel dat hij vaak pas op d eband weer terug komt.

Deel Deze Pagina