Wie heeft een babykamer met eikenhouten meubels? Tips gezocht

Discussion in 'De babyuitzet' started by Kiraa, Jan 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

Jul 10, 2012
    1,715
    0
    36
    Eergister hebben wij onze babykamer gekocht bij de babydump, de Bordeaux van TWF. Het duurt nog wel even voor hij geleverd word maar ben nu al druk op zoek naar ideeën hoe ik de babykamer in ga richten enz! Ik heb voornamelijk creme/ecru accessoires gekocht, en de muur op de babykamer js nu wit/creme. Graag wil ik deze een kleurtje geven. Hebben jullie tips/ideeen/voorbeelden/foto's van eigen kamertjes?

Ik hoor/zie het graag! :)

image.jpg
    Dit is 'm! :)

2. Shandy

Shandy Fanatiek lid

Jan 14, 2012
    2,603
    18
    38
    Ow, die is mooi zeg... wilde ook zoiets, maar vrienden boden hun kamertje aan.
    Die is antiek grenen, dus ook wel een echte houtkleur.
    Mijn muren worden wit/creme met naturel kleuren (moet nog behangen worden hoor) Verder heb ik veel dingen in een créme tint of beetje naturel kleuren gekocht. Een licht lime dekentje en een zandkleurig dekentje. Ik wil er graag een rustig plekje van maken.
    Eventueel strakjes als ons zoontje/dochtertje er is wat fuchsia of turquose accenten.
    Ben benieuwd of iemand al fotoos heeft. Ik lees even met je mee!

3. mamavanmara

mamavanmara Bekend lid

Mar 24, 2011
    717
    0
    0
    Ik heb meubels in houtkleur (Leksvik van Ikea). Daarbij hebben we paars en wit gebruikt voor onze dochter. Ik zal even kijken of ik het topic nog kan terugvinden waar ik wat foto's in heb geplaatst.

4. Mamalin83

Mamalin83 Bekend lid

Dec 2, 2012
    814
    0
    16
    Wij hadden ook eiken meubeltjes voor onze dochter. Omdat we niet wisten wat het werd hadden we het kamertje verder neutraal aangekleed. 1 muur lime groen geverfd, de overige muren wit. Accesoires creme-wit of lime groen.

5. mamavanmara

mamavanmara Bekend lid

Mar 24, 2011
    717
    0
    0
  6. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

Jan 24, 2007
    1,039
    0
    0
    je zou het neutraal kunnen houden met zilver erin, de knoppen van de kasten zijn ook zilver.
    verder denk ik dat je het toch wel met veel kleuren kunt combineren.

mamavanmara: erg leuk het kamertje met dat paarse.

7. mamavanmara

mamavanmara Bekend lid

Mar 24, 2011
    717
    0
    0
    Dankjewel! Ik ben vooral trots op mijn zelfgemaakte schilderij. :D

8. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

Jul 10, 2012
    1,715
    0
    36
    Superleuk mamavanmara! :) Ben alleen zelf niet zo'n liefhebber van paars :D

Wat vinden jullie van deze kleur? En dan creme/ecru accesoires..
    View attachment 301939 (in het echt lijkt ie wel wat lichter ;))

9. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

Oct 5, 2012
    1,581
    0
    0
    #9 nathalie2012, Jan 27, 2013
    Last edited: Jan 27, 2013
    Wij hebben de kamer Matrix gekocht van TWF (is ongeveer hetzelfde qua kleur). Ik zit zelf te denken aan grijstinten voor erbij: grijze gordijnen, grijs aankleedkussenhoes, grijs dekentje. We willen de kamer ook neutraal houden ook vanwege een eventuele tweede kindje van het andere geslacht.

Oh en de muren zijn vanille, beetje zachtgeel. Als de kamer klaar is zal ik wat foto's posten, als ik er aan denk ;)

10. glimworm

glimworm Niet meer actief

#10 glimworm, Jan 30, 2013
    Last edited by a moderator: Jan 30, 2013
    wij hebben ook zoiets van de twf collectie, volgens mij heet onze kamer quadro (?)
    door de lichtinval lijken de meubels veel lichter maar in werkelijkheid zijn ze net zo donker als jouw meubels en de groene muren zijn licht lime groen (beetje de kleur van de tekst in mijn onderschrift)
    Het kamertje was toen deze foto's waren gemaakt nog niet helemaal af, de gordijnen zijn turqoise, met linmegroene en bruine strepen (van de hema, nog verkrijgbaar) en een turqoise rolgordijn en op de wandplank staan nu 3 turqoise mandjes

Attached Files:

11. Daphne1990

Daphne1990 Actief lid

Apr 25, 2012
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi kamertje! Je kunt neutrale kleuren gebruiken en de aankleding gekleurd? :)
    Wij hebben het kamertje Lyon gekozen, is ook van twf.

12. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

Jul 10, 2012
    1,715
    0
    36
    Heel mooi Glimworm! :) lijkt op wat ik in gedachten heb :D

13. glimworm

glimworm Niet meer actief

ja ik hou zoieso niet zo van bonte bedoeningen, liever de muren en meubels zo neutraal mogelijk en in de accesoires mag wel wat kleur zitten, dat kun je nog wel eens afwisselen als je het zat bent.

het plan is om ooit nog eens te verhuizen en dan heb ik geen zin om alles over te moeten schilderen om het beter verkoopbaar te maken haha

Share This Page