Hallo allemaal, Doen jullie de kleertjes in de droger? Toen hij heel klein was, heb ik het een paar keer geprobeerd, maar het kwam er toch echt kleiner uit dan het erin ging. Nu hij wat groter is, en de was zich opstapelt, zou het toch wel handig zijn als ik het gewoon in de droger kan mikken. Misschien iets korter erin ofzo? Of toch maar niet?
Ik doe alleen kleertjes in de droger waarvan op het label staat dat het in de droger mag. Van de Hema in mijn geval. Van andere merken weet ik niet of het mag. Even goed op het label kijken. Ik doe het niet op het programma van extra droog, maar gewoon kastdroog zeg maar. Ze zijn nog nooit gekrompen. Broeken doe ik nooit in de droger. Ideaal als je snel een romper of shirtje nodig hebt
Ja, maar zelfs als de labels zeggen dat het mag, kwam het er nog een maat kleiner uit haha Ik heb niet veel opties op mijn droger trouwens, ik kan alleen de tijd aangeven, dus dat is even gokken. En als ik broeken er niet in zou doen, moet ik ze nog in huis ophangen, dan kan ik de rest net zo goed ook ophangen ..
Ik doe basic dingen van katoen zoals rompertjes en t-shirtjes zonder opdruk in de droger, andere dingen hang ik op
ik doe niets in de droger want mijn ervaring is dat het er echt wel van krimt. ik hang het gewoon op en na 1 nacht is het meestal wel droog.
Ik heb geen droger, en ik wil er op dit moment ook geen. Heb er één gehad maar vind dat je kleren er te snel van slijten en krimpen. Bovendien verbruikt een droger veel energie. Weet nog niet hoe ik erover denk als ik straks een kleintje heb.
niet in de droger: - merk kleding - sokken de rest.. allemaal wel.. H&M en HEMA zijn toch de groot, een beetje extra krimpen kan geen kwaad En gemak dient de mens! Oja, ik droog niet volledig.. anders krimpt het inderdaad teveel... Kastdroog is goed genoeg
Hier gaat alles in de droger (behalve wollen dingen of andere dingen die echt niet kunnen), maar verder dus alles: rompers, tshirts, spijkerbroeken etc. Is nu zo dat we voldoende ruimte hebben om dingen op te hangen en daarom gaan nu alleen handdoeken er nog in, maar toen ik die ruimte niet had ging dus gewoon alles erin. Nooit dingen gehad die krompen of snel slechter werden (o jawel, 1x een polo van mijn man die breder werd als dat hij lang was ).
Wij wonen in een apartement, en ik vind was in huis ophangen wel lekker ruiken, maar het staat in principe in de weg. Nou wil het dat mijn wasrek gisteren dus in twee brak en ik dacht, nu ja, misschien toch alles maar in de droger doen? Ik heb toch maar een nieuw wasrek gekocht net, en een kastje uit elkaar gesloopt in de slaapkamer, om er weer ruimte voor te hebben. Alleen nu nog bedenken wat ik met de troep uit het kastje ga doen haha Fijn hoor, klein/beperkt wonen
daarom smijt ik ook praktisch alles in de droger haha, krimpen valt hier naar mijn weten nog wel mee. Ik kan binnen echt geen was kwijt.
Kinderkleding doe ik nooit in de droger. Eigenlijk alleen handdoeken, sokken en andere huishoudoekjes De rest hang ik gewoon allemaal op. Maar goed ik heb veel ruimte
Ik doe alles bijna in de droger... En bij mij blijf het gewoon de zelfde maat eruit komen krimp niet gelukkig... Doe er alleen niet de sokken van me zoontje erin die krimpen wel dus die hang ik op maar die zijn zo droog... voor de rest is alles gewoon normaal...
Hier gaat er weinig in de droger. Meestal alleen handdoeken/theedoeken/vaatdoekjes/sokken/ondergoed. Soms gooi ik de witte was er in als ik geen zin heb om 'm op te hangen.