Mijn zoon van 16 maanden heeft ontdekt dat hij in de triptrap kan gaan staan, dus het is tijd voor een tuigje. Maar welk universeel tuigje past goed in deze stoel? Ik zie het niet zitten om voor een korte tijd het dure originele tuigje aan te schaffen. De babyset er uit halen vind ik nog te vroeg voor hem, hij kan nog niet goed klimmen dus ik ben bang dat hij er af zal vallen.
Die van Prenatal is prima je moet alleen even creatief zijn met het vastmaken aan de stoel. Wij hebben dat jaren gehad. Echter heb ik nu wel die van Stokke, gekregen van iemand, en daar zitten dingetjes bij om m aan de stoel te maken. Dat is wel heel handig. Het tuigje zelf van Stokke vind ik weinig meerwaarde hebben tov die van Prenatal.
Ik heb die van Prénatal gehad en dat vond ik een enorm gehannes. En het zag er minder mooi uit. Uiteindelijk toch die van stokke zelf gekocht: veel mooier, zit beter aan de stoel en is makkelijker vast te maken.
Ik kreeg die van Prenatal prima op de stoel vast. Onze peuter van 2.5 zit inmiddels zonder babyset, maar wel met tuigje omdat hij anders steeds weg loopt
Ik heb die van babydump van een paar euro. Heeft wel echt de baby set nodig om goed te blijven zitten.
Destijds was die ook niet leverbaar bij prenatal en heb ik m op marktplaats gekocht. Ik zou trouwens een tweedehands Stokke tuigje kopen, met die dingetjes om het vast te maken. Scheelt echt een boel ergernis. Tenzij je zelf superhandig bent.
Ik heb er een van babydump. Bij beide jongens gebruikt. Ze zitten heel goed vast, verder ben ik er tevreden over. Vond 30+ euro overdreven veel voor zo’n ding.