das niet duur ninja ik had hem voor 725 euro bij baby en tiener in sliedrecht, hij was ook 990 euro stond die voor in de winkel idd met maxi cosi maar ik had er al 1 dus kreeg korting van de maxi cosi, dag later keek ik op hun webshop hadden ze un druk fout gemaakt stond die voor 725 dus gelijk gebeld en kreeg nog eens 50 euro korting. dus toen mocht ik hem hebben voor 725 ik heb hem nog niet gebruikt maar kan niet wachten tot het zover is hihih in ieder geval ik heb zeker geen spijt van mijn aankoop
Bij de babymax in Veenendaal was ie 695,- Wij hebben de White Snake limited edition gekocht en die was 945,- Ben er erg blij mee
@mamavan3 dat is de buitenafmeting hoor! Van binnen is hij helaas niet zo groot (geloof idd rond 75 cm).. Hij is overigens wel lekker smal en in de meeste winkels kun je alle gangpaden door waar anderen nog wel eens vast zitten..
Ik heb de bak net maar even opgemeten (de wagen staat nog werkloos in de hal) en het is inderdaad 75 cm schoon aan de haak! Nou, daar kan de kleine vast wel even mee vooruit ! Ohja, wij hebben de wagen via marktplaats gekocht, hij was als nieuw en we waren E 500,- kwijt!
75cm is nog behoorlijk groot :d begreep in de babyzaak dat dit de grootste reiswieg was van alle kinderwagens, ik weet wel me zoon snel uit de quinny was.
ik had de bugaboo 6j geleden ook, zalige koets,rijd goed,gemakkelijk uit elkaar te halen, neemt weinig plaats in, alleen het uitzicht vond ik minder, maar de positieve punten die ik ervoor aan gehaald heb, wogen zwaarder door dan het uitzicht succes ermee