2 weken geleden heb ik een nieuwe Bugaboo Cameleon gekocht. Er werd geadverteeerd met Bugaboo 2012, omdat ik las over de Bugaboo stang welke bij sommige modellen vervangen kon worden heb ik het serienummer opgezocht op de wagen en zag daarbij staan dat de productiedatum april 2011 is geweest. Dan is de wagen dus NIET van 2012 of zie ik dit verkeerd? Wellicht dat iemand mij hiermee kan helpen .
Contact opgenomen met de winkel waar ik hem gekocht heb en die vinden dat ik niet moet klagen omdat het verder een nieuwe kinderwagen is. Maar als er met bugaboo cameleon basis 2012 geadverteerd wordt, mag ik er toch vanuit gaan dat hij in 2012 geproduceerd is?
Geen idee . Degene die zij verkopen is de "gewone" cameleon en die noemen zij Bugaboo Cameleon basis 2012 en de 3 noemen ze ook echt 3.
Hmm... Ja ik heb toen echt gewacht totdat de 3 uit was omdat ik wist dat die eraan kwam en zeker wist dat dat de allerlaatste nieuwe zou zijn. Overigens, ik vind je winkel niet echt klantvriendelijk. Waar ben je geweest als ik vragen mag? Ik zou er wel een punt van maken, bij de "gewone" Cameleon is het natuurlijk makkelijker om de koper te "bedriegen" aangezien je het pas weet als je hem krijgt geleverd... Bij de 3 weet je dat die nieuw is...
Nou net teruggebeld door de firma over mijn klacht en die vonden dat ik niet moest zeuren wederom en omdat de modellen met korting worden verkocht mag ik al helemaal niet klagen en ze gaan er dan ook niets mee doen :/. P.renatal zal in ieder geval niet de winkel zijn die ik op service aanbeveel.
Hmm... Ja ik heb gewoon volle mep voor mijn 3 betaald, geen extra's, geen kortingen... Ik moet wel eerlijk zeggen dat als je er korting op hebt gehad je er enigzins vanuit had kunnen gaan dat het een ouder model is. Ze adverteren met het 2012-model maar in principe is de 2011 gelijk aan 2012, alleen de 3 is echt de allernieuwste...
Ik snap het probleem eigenlijk niet? Die uit 2012 is hetzelfde als die uit 2011... Alleen de Cameleon 3 is echt anders, maar daar gaat het dus niet over kennelijk?
Haha, née dat is het probleem inderdaad niet . Ik moet zeggen, misschien heb ik wel een probleem gemaakt van iets dat er niets is.... Maar, met in mijn achterhoofd dat ik de wagen later weer via MP wil verkopen de wagen dus een jaar ouder lijkt dan dat hij is. Hormonen ?
Ik denk dat het bij een wagen uit 2011 of 2012 niet heel veel uitmaakt met de kanttekening dat het toch een ouder model is (de gewone Cameleon ipv de 3).