Hi meiden, Ik heb een Bugaboo Cameleon 3 besteld, maar bedacht me ineens dat als het een strenge winter wordt (als ik de kou nu buiten voel denk ik neeeeee!) dat Bugaboo ook winter- cq. terreinbanden heeft. Heeft iemand deze al en gebruikt? Waarschijnlijk niet op de 3 maar op de vorige versies? Ik vraag me af of ze zijn aan te raden voor de winter? Als de kleine er is (januari) dan ben ik van plan veel te wandelen en ook vaker naar het bos te gaan. Iemand ervaringen? Is het raadzaam om ze aan te schaffen?
Ik heb vorig jaar heel veel gewandeld door de sneeuw met de bugaboo en heb geen speciale winterbanden aangeschaft.... Ging prima!
Thanks Froetel! Ik was al aan het twijfelen, juist omdat er wel al vrij stevige banden op zitten! Mocht iemand anders nog andere ervaringen hebben, dan hoor ik het graag!
Ik heb de bugaboo 2 (denk ik) maar die banden gingen prima in de sneeuw afgelopen jaar! Tuurlijk loopt het wat zwaarder, maar dat is ook op zand enzo. Volgens mij maakt winterbanden dan weinig uit. Ik zeg onzin! En mocht het heel erg sneeuwen dan kun je ze altijd nog bestellen. Zijn zo geleverd.
Ik heb de Bugaboo Cameleon 2 en gebruik de terreinbanden heel veel! Wij wandelen veel in het bos en op het strand en dan lopen die banden een stuk comfortabeler en lichter dan die kleine wieltjes die er standaard op zitten. In de sneeuw heb ik nog geen ervaring. Maar het lijkt mij dat dit met die terreinbanden ook een stuk makkelijke loopt.
Waarom zou je in het bos met een wandelwagen gaan wandelen?? Ik verbaas me daar altijd over, eigenlijk. Onlangs in de Drunense Duinen zag ik steeds vader een kinderwagen tillen en moeder het kind. Je kunt dan veel beter een (ergonomische!) draagzak kopen ipv speciale banden. En daar heb je in de zomer ook nog profijt van.