Ik ben op zoek naar een buggy die een zeer verstelbare rugleuning heeft. (ik heb nu de mac laren uit 2008 en deze kan maar een heel klein beetje plat. mijn zoon zakt hierdoor nog erg onderuit.) Liefst zowel vooruit als achteruit kijkend kan (ik weet dat oa de quinny zapp extra dat kan, maar deze rammelen altijd zo gammel, als ik door de stad loop dan hoor je die quinny zapp wagentjes altijd allemaal rammelderammel voorbij komen) Er moet een maxi cosi op kunnen Hij moet echt klein opvouwbaar zijn Kindje moet er lang in passen wie o wie tips. o en last but not least, eigenlijk niet duurder dan 200 euro. of het moet al echt een heeeel fijne buggy zijn dan wil ik misschien wel een uitzondering maken haha.
Gewone buggy's gaat toch bijna nooit, of misschien wel nooit een maxi cosi op ???? dat is toch op wandel wagens ? Hier een zapp extra. Hij rammelt wel , maar loopt heerlijk. Stuitert ook niet zo erg hoor, als de meeste.
Ik heb de zapp, en vind dat gerammel wel meevallen. heb beide zitjes erop. Alleen als de de extra zitting erop zet is hij niet meer zo klein in te vouwen.
dat valt wel mee hoor, zo staat er bij mijn eisen dat ik eentje wil die het liefst en vooruit kijkend als naar me toe kijkend kan. Maar kan dat niet dan niet. de quinny zapp xtra komt aardig in de richting die ik wil, enkel vind ik het erg jammer dat ook deze zo rammelt, ik hoopte namelijk dat na de gewone quinny zapp, dat mankement wel aangepakt zou zijn bij de vernieuwde zapp extra. maar nog steeds hoor ik die dingen aankomen. gebakje er zijn genoeg buggys waar de maxi cosi op kan hoor bijv. de quinny zapp en zapp xtra de titanium breeze buggy (heeft nu een andere naam, was laatst een topic over) de nuna pepp buggy ik zal ook eens kijken naar de maxi cosi mila. zoals ik al schreef, voor en achteruit kijken zou mooi zijn maar is geen vereiste, gezien met de maxi cosi de kleine ook naar me toe kan kijken. de nuna pepp buggy vind ik niet mooi. heb zelf de titanium breeze buggy gehad en was daar op zich best tevreden over, kon overigens niet beide kanten op kijken maar is ook al wat jaartjes terug, tegenwoordig veel meer soorten en mogelijkheden. maar wil nu toch iets anders. zal eens kijken naar de maxi cosi mila. Mm en wie weet toch over dat gerammel heen zetten en de zapp xtra eens bekijken. meer tips hoor ik graag zag ook al de stokke scoot, een nieuw model buggy. Maar niet betaalbaar haha. dik 600 euro voor een buggy, ongelovelijk. lijkt me wel een handig ding verder. maar in geen 600 jaar dat ik zo veel voor een buggy zal betalen haha.
wij hebben de musty transaction en zijn er zoooo gelukkig mee ,kan alleen niet in beide richtingen gezet worden (de musty Evo wel denk ik) hebben hem bij babydump net geen 400 betaald compleet met regenhoezen ,voetenzak ,donsdekentje voor in de "koets"(weet ff t correcte nederlandse woord niet meer) en hebben er een maxi cosi en luiertas bijgekregen
niekenie bedankt voor je reactie, mooie wagen. Maar dat is niet wat we zoeken. Het gaat echt om een buggy wat wij zoeken.