Zijn er ergens kleine doosjes te koop om billendoekjes in mee te nemen in de luiertas? Heb nu probeerverpakkingen van pampers mee maar die zijn bijna op... We gebruiken billendoekjes van de lidl, zelfde formaat als natusan doekjes. Wie weet er een handige oplossing zodat ik niet een heel pak hoef mee te zeulen? Groetjes.
ik heb in een van die babydozen een dun doosje ter groote van een proefverpakking gekregen, lijkt me dat je dat bedoelt? maar waar je die zou kunnen kopen... hema misschien??
volgens mij heeft prénatal inderdaad hele dunne doosjes (ligt tussen het zwitsal assortiment) voor dat soort doekjes.
Ik heb er toevallig vandaag een gekocht bij de prenatal, bij de zwitsal producten en hydrofielen inderdaad, ze kosten 1,49 en ze zijn er in roze, blauw en groen.
Wij hadden een heel dunne reisdoos van zwitsal, maar met 5 (lekker overdreven) doekjes zat zo een doosje al vol ! En dus met 1x billen schoonmaken was het weer leeg...! Kortom dat vonden we niks! Hebben nu een doos van de snoetenpoetsers van zwitsal in gebruik als reisdoos, deze kan ong een half pak billendoekjes in en ze drogen niet uit (wat bij dat kleine doosje wel was) en je kan er meer dan 1x de billen mee vegen ! http://images.beslist.nl/beslist-images/8/LARGE/000/000/022/22090.png Succes in ieder geval !
Ik heb net als Hanneke een doosje van de snoetenpoetsers in gebruik om er billen doekjes in mee te nemen onderweg. Natuurlijk de roze voor ons meisje . Ziet er gezellig uit en er passen genoeg doekjes .
je kan ze inderdaad bij prenatal kopen en evt. ook bestellen via zwitsal (met zegeltjes en een kleine bijdrage)
Hhm dat snoetenpoetserdoosje ziet er handig uit. Denk dat ik daar voor ga. Zit ook een handige "trekopening" in zie ik. De grote zwitsaldoekjesdoos gebruik ik trouwens voor van die kant en klare huishouddoekjes in de keuken Voor de billendoekjes thuis hebben we een grote doos van Natusan, die is wat neutraler.
ik heb van geplastificeerd katoen zelf een mapje gemaakt om billendoekjes in te doen. ik doe zo'n reisverpakking met plastic en al erin. gaat prima, en doekjes drogen er niet in uit. omdat het geen stugge doos is, maar plooibaar, past het altijd nog wel ergesn in mijn tas.
Ik heb ook zo'n doosje van de Prenatal, sloot niet goed af en doekjes droogden daardoor uit. Dat idee van het snoetenpoetsersdoosje is een goede!
hoi allemaal, nou ik ben geslaagd hoor voor een doosje. Heb een neutrale gekocht en zelf opgeleukt. Zo is 'ie geworden:
Wij gebruiken van die kleine verpakkingen van de Kruidvat eigen merk doekjes. Die zitten in van die kleine, hersluitbare pakjes. Heb 't een tijdje met zo'n doosje geprobeerd (ergens gekregen), maar deze pakjes kan ik zo makkelijk overal tussen stoppen omdat ze fexibel zijn. Voor mij niet meer zo'n doosje.