Hai dames! Ik heb een vraag, zoals de titel al zegt...Er is een bugaboo, eerste versie zegmaar...en een bugaboo vernieuwde versie, beide type Cameleon dus...Nou zat er bij die nieuwe een bak, waar de baby dus helemaal plat in ligt... Maar deze past niet op die oudere/eerste versie van Cameleon...weet iemand hier iets over mss een opzet stuk, of zoiets dergelijks?! Ik krijg die eerste bugaboo namelijk van mn nichtje, zij gebruikt zelf die nieuwere, omdat deze een uitschuifbare stang heeft, aangezien zij 2 kids heeft..Maar die bak mag ik ook hebben... Please iemand?? liefs
De cameleon heeft altijd een uitschuifbare duwstang, dan zal het een heel ander model zijn die je krijgt denk ik. Maar volgens mij hebben alle modellen hetzelfde systeem. Ik had voor mijn dochterte de bugaboo frog en nu de cameleon en het is hetzlefde systeem.
De Vorige versie Cameleon en de nieuwe versie cameleon zijn helemaal hetzelfde. Het enige wat er aan veranderd is zijn de wielen/bandjes. Oud model had luchtbanden, nieuwe model heeft rubberen banden. De duwstang kan bij allebei versteld worden. Bij het oude model met draaiknopjes en bij het nieuwe model is dit met klipjes. Voor de rest zijn er geen veranderingen. Hoe oud is die wagen waar je het over hebt? Want je hebt ook nog de Bugaboo Gecko en de Bugaboo Frog gehad. Frame is al die tijd hetzelfde geweest, op een aantal kleine aanpassingen na. En alles past bij de bugaboo op elkaar.
Ja weet je wat het nou is...mn nichtje heeft mij dit telefonisch uiteglegd...en waar het op neer komt...is dat ZIJ HET NIET SNAPT( ik daardoor dus al helemaal niet)...ik was vandaag bij de bugaboo stand bij de 9mnd beurs...en vroeg ernaar...maar zag het gelijk...je hoeft alleen die stoelzak eruit te halen en die bak erin...maar inderdaad het systeem blijft hetzelfde en veranderd niets!...Maar toen ik het zelf zag, begreep ik het ook gelijk...hahah mn nichtje is nie zo snugger wat dat betreft! Dit onderwerp slaat dus nergens op en kan gesloten worden! bedankt in elk geval!