Bugaboo Cameleon; goede wagen?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Bo20, Aug 31, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

Mar 23, 2007
    1,783
    0
    0
    Wij vinden het ook een hele fijne kinderwagen. Veel plezier van gehad bij ons zoontje en nu bij de tweede weer. Alles ziet er ook nog erg mooi uit.

2. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

Jun 8, 2006
    2,696
    0
    0
    HR
    Jaaa!! Bij Prenatal in Groningen stond er nog een Denim en hadden ze nog een op voorraad! Ben er helemaaaal blij mee! Super!

3. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Aah geweldig! Gefeliciteerd, t is zo'n superleuke wagen.
    Ben ook blij dat ik er nog 1tje heb kunnen bemachtigen.

Ik weet niet of je m al betaald hebt of alleen gereserveerd, maar ik heb hier ergens gelezen dat eind september prenatal de mamma mazzeldagen heeft en dan krijg je 25% korting op de gehele collectie, dus ook kinderwagens. Scheelt nogal bij een bugaboo.

4. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

Jun 8, 2006
    2,696
    0
    0
    HR
    Alleen gereserveerd, iemand attendeerde me er ook op.. Dan scheelt het toch bijna 230 euro.. Dan gaan we 'em ook halen! :)

5. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Wil de pret niet bederven maar vaak doet bugaboo niet mee aan deze actie. Dus ik zou het even navragen.

6. Romy1979

Ow dat zou wel zuur zijn zeg...
    Op de site van prenatal staat jammer genoeg nog niks.

7. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    1,099
    0
    0
    De bugaboo doet inderdaad niet mee met deze aktie tenminste een jaar geleden niet.

Wij hebben de buggaboo ook in de kleur denim en ben er echt helemala blij mee. Voor ons eerste kindjes hadden we de frog denim maar die hadden we al via mp verkocht. Voor de 3e toch maar weer een bugaboo aangeschaft en weer de denimversie omdat hij zo mooi is. We hebben er de denim, zand en roze aanvullende bekleding bij om af te wisselen en staat zo super! Wij hebben hem trouwens ergens in limburg gekocht deze winkel gaf standaard op de wagen 25% korting en op de assesoires 15% scheelde ook een boel.

De bekleding is trouwens wel van 2007 maar het onderstel is het nieuwe onderstel met de antilek banden en klipjes om de duwstang te verstellen ipv moertjes.

8. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Afgelopen april deed Bugaboo wel mee bij de prenatal actie - kan dus goed hoor! Zal binnenkort wel op de site staan!

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

Dec 19, 2007
    10,027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik was laatst bij de prenatal en daar vertelde ze dat er binnen kort koring is. en dat de bugaboo daar ook aan mee doet

10. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,206
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Hier ook heel tevreden over de Bugaboo Cameleon. Rijdt licht, compact en mooi:)

11. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Kan makkelijk, want Prenatal hanteerd de originele prijs van Bugaboo 909 euro terwijl die elders rond de 775 ligt. Dus neem aan dat ze er wel wat korting van af kunnen halen dan.

12. binnabinna

binnabinna VIP lid

Dec 19, 2007
    10,027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ja qua dat kan je soms ook beter bij een ander winkelen kijken. en bij de baby dump kan je zeggen dat ie ergens anders goed koper is krijg je het daar nog goed koper

13. Lynn77

Lynn77 VIP lid

Dec 29, 2007
    10,546
    1
    0
    Zuid-Holland
    ik heb met de april mama mazzeldagen de bugaboo bij prenatal besteld, idd ze hanteren de volle prijs zoals Jewe zegt, maar met de korting die ze in het weekend geven (25%) ben je toch goedkoper uit dan de 775 die ze elders in winkels vragen. ik was uiteindelijk toch 90 euro goedkoper uit dan bij de goedkoopste webwinkel.

Nu heb ik wel begrepen dat babydump in dat weekend ook extra korting gaf, net als prenatal, omdat babydump laagste prijs garantie geeft.

En Jewe jullie hadden in april ook de bugaboo voor dezelfde kortingsprijs als bij prenatal, gaan jullie dat nu in sept weer doen?

overigens gaat het om de mazzeldagen van 23-24-25- 26 en 27 sept.

@over de wagen zelf: ik heb hem nog niet in gebruik, maar hij staat al een tijdje gebruiksklaar, vind het tot nu toe een fijne wagen wat betreft inklappen en hij weegt weinig (fij met tillen) en hij rijdt als een trein!

14. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    noord brabant
    Ik neem aan van wel. Ga het in elk geval wel weer door geven. Meestal doen wij wel mee en vaak nog net iets gekker. Zo gaf Prenatal in April geen korting op de accessoires voor kinderwagens, wij wel! Je moet wat als je met de winkel recht tegenover de Prenatal zit. haha

15. Johannal

Johannal Fanatiek lid

Jan 28, 2009
    3,119
    0
    0
    Jewe Welke winkel????

16. Eline76

Eline76 Nieuw lid

Sep 12, 2009
    4
    0
    0
    Zeker een goede wagen, wij zijn er nog steeds erg blij mee. Wel is de buggyzitting aan de achterzijde binnen een half jaar versleten bij onze wagen, maar dit kan ook een stikfout zijn geweest. Al met al erg blij met de Bugaboo.

17. Romy1979

Yesss! Wij hebben vandaag definitief de bugaboo denim weten te bemachtigen. Staat nu mooi op onze naam.
    Ik had dus al gemaild en ze zouden er eentje vast houden voor ons tm vandaag. Vandaag met schoonouders wezen kijken en bestelling is nu definitief.

Eind november halen we m op! Kon al gelijk mee, maar vind het nog iets te vroeg om hem nu al in huis te hebben.

Maar ben er wel erg blij mee zeg!

18. Lynn77

Lynn77 VIP lid

Dec 29, 2007
    10,546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Nou dan houd ik jullie winkel tegen die tijd ook even in de gaten, heb nog een voetenzak nodig :D

19. Ise

Ise VIP lid

Oct 28, 2007
    5,163
    436
    83
    Jewe, werk jij bij babydump? doen alle filialen dan mee aan die korting? en is dat dan ook 20 of 25%? ik wil namelijk een andere kleur aanvullende bekleding..

20. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    noord brabant
    Nee ik werk niet bij de BabyDump. Werk in Breda bij de BabyPlanet. Wij zitten recht tegen over de Prenatal, dus vandaar dat wij mee meestal mee doen aan hun acties.

Weet niet hoeveel korting de prenatal gaat geven? Meestal is alles laatste moment bij prenatal, dus houd ik meestal het forum in de gaten.

Share This Page