Matras Ruby Celsius

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Helena88, 13 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Helena88

Helena88 Actief lid

12 feb 2015
    272
    40
    28
    Dag dames,

Ik vraag me af of ik geen domme aankoop heb gedaan. Ik heb de Matras Ruby Celsius besteld bij Babypark. Die kost 290 euro:$. Heeft iemand van jullie daar ervaring mee? Is het nou echt een super goed matras of is het gewoon weggegooid geld? :)

2. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Eerlijk... ik zou dat ding terug brengen. Heb zelf een Ikea matras van zo'n 80,- en die is prima. Mijn zoontje heeft er altijd prima op gelegen en deze gup krijgt 'm straks ook.
    Ik vraag me af wat er zo goed moet zijn aan dit matras... heb je 'm online besteld? Dan zou ik gewoon langs gaan in de winkel en advies vragen. Dan weet je ook echt de verschillen..

3. AprilMommy

AprilMommy Actief lid

13 aug 2015
    404
    0
    0
    Ik zou het ook terug brengen. Zelf ga ik voor een Ikea matras met een AeroSleep topper, samen kosten die €110,-.

4. Jo33

Jo33 Actief lid

20 jul 2011
    382
    24
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb ruim vier jaar geleden ook het ruby celsius matras gekocht. Toen was hij ook behoorlijk prijzig, maar volgens mij geen 290 euro.
    Op zich is het een heel fijn matras. Onze eerste heeft er 2,5 jaar op gelegen en nu ligt de tweede er bijna 2 jaar op en het is nog in prima staat. Het is vooral erg fijn dat je de hoes kan wassen. Ook is het prettig dat het matras een baby kant heeft en een peuter kant (scheelt iets qua hardheid van het matras).
    Maar of het nou echt dat geld waard is? Dat weet ik niet omdat ik het niet kan vergelijken.

Deel Deze Pagina