Dames, Voor onze kleine uk is er een mooie witte Tripp Trapp onderweg, met babyset. Eerst gaat hij nog even in de Newborn set, dus heb nog even de tijd.... Maar ik ben me alvast aan het verdiepen in een mooie, stoere stoelverkleiner. Het enige design wat ik enigszins leuk vind van Stokke is deze: Stokke® Stoelverkleiner Luxe Tales Blue Coated | Stokke® Tripp Trapp® | Baby-Dump Ik heb hem nog niet in het echt gezien, maar zo op het eerste gezicht lijkt hij niet mooi bij een witte Tripp Trapp te passen aangezien het meer crèmekleurig lijkt. Weet iemand dit? Ondertussen ben ik ook aan het kijken naar de niet-originele stoelverkleiners, zoals op de site van Lief, Leuk & Hip. Ik vind deze bijvoorbeeld wel heel mooi... http://www.liefleukenhip.nl/media/kussens%20tripp%20trapp/023%20Greys%20Beetle.jpg Máár ik vraag me af of het voor de kleine smurf wel zo fijn is dat het van tafelzeil gemaakt wordt. In de winter zal het niet zo'n probleem zijn, maar in de zomer lijkt het me toch een beetje plakkerig in een kort broekkie. Het is natuurlijk wel handig schoon te houden, maar het comfort van kleine smurf gaat toch wel voor denk ik dan... Heeft iemand hier ervaring mee? Thank you!
Hoi, ze zijn een stuk witter in het echt, zie foto. Eentje van tafelzeil lijkt me overigens ook prima. Mijn ukje heeft eigenlijk bijna nooit een kort broekje aan gehad (als ze nog zo klein zijn dat ze ook nog veel op de grond kruipen / liggen niet echt lekker aan de knietjes en te koud). Bij een groter kind gebruik je de stoelverkleiner misschien niet eens meer.
ik zou er een van zeil kopen of er geen kopen ik had er eentje van stof bij dochter en die zat vaker in de was dan in de stoel. Bij zoonlief gewoon zonder gedaan, dat ging ook prima, want die stoffen beviel niet met 2 knoeiende kinderen.
Zeil! Ideaal schoon te maken en als je baby er wel aan vast zou plakken leg je er toch even een hydrofiele doek oid onder de blote billetjes?