Hallo! In december verwachten wij onze dochter. Ik vind roze en mintgroen erg mooie kleuren voor de meisjeskamer. Graag zie ik foto's van kamertjes met roze en mint of andere inspiratietips. Ik twijfel namelijk erg tussen een roze muur achter de commode en mintgroene accessoires en dekentjes of juist andersom. Moeilijk! En dan de felle kleuren of juist oud roze/mintgroen richting turqoise.
Wij hebben de babykamer mint groen met grijs... en als het een meisje is komt er zachtroze bij en anders blijft het gewoon zo. wij hebben witte meubels en witte kanten gordijnen. erg mooi geworden... Ga alleen nu nog geen foto plaatsen pas als het helemaal af is
Wij gaan voor mintgroene/turquoise muren met 1 muur behang (pipstudio). Welk behang dat weten we nog niet, wat bij de kleur op de muren past (deze kleur zit nu al op de muren). Verder een combinatie van mintgroene/turquoise en roze accessoires. De groene accessoires hebben we al, de roze koop ik erbij. Ik ga namelijk niet alles nieuw kopen, ik vind mintgroen/turquoise ook een prima kleur voor een meisje. Wieglakentjes/paar hydrofielen/roze schilderijtje, etc. ga ik er nog bij halen. Ik heb geen foto's, aangezien we dit allemaal nog moeten realiseren!
O klinkt leuk ladies! Dus allemaal geen roze muur? Misschien wordt het dan ook teveel een suikerspin.
Hieronder onze babykamer. De muren zijn mintgroen en babyblauw. De accessoires zijn licht roze en wit.
Dit is onze babykamer roze met mint, muren zijn in werkelijkheid iets feller van kleur. Dit komt niet zo goed over op de foto.
Wij hebben een muur mintgroen en 2 muren zachtroze, raamkant is hout en radiatorombouw en dat is allemaal gebroken wit, net als de meubeltjes. Verder zijn de accessoires roze en grijs. Zo hebben we een brocant wit lampenvoetje met zachtroze kapje, een grijs verschoningskussen met roze hydrofiel erop, en zijn de dekentjes roze en grijs, gecombineerd met witte lakentjes met roze biesje en roze en grijze hoeslaken. Zo kan ik altijd combineren. Verder hebben we een witte fauteuil staan met een mintgroen kussentje. Ik vind het soms lastig om mintgroene accessoires te vinden die echt goed passen bij de muur, maar dankzij de roze muur kan ik alle kanten op en ben ik niet gebonden aan alleen mintgroen. Succes met je kamertje!
Kopieer deze link maar eens in je adresbalk, daar zie je veel inspiratiefoto's van roze met groene babykamertjes! https://www.google.nl/search?client=safari&hl=nl&biw=320&bih=416&tbm=isch&sa=1&ei=ldPnU6aACoOwO_zmgagJ&q=babykamer+meisje&oq=babykamer+meisje&gs_l=mobile-gws-serp.3..0l5.3621.14040.0.14619.44.21.1.2.2.9.1596.12438.0j3j2j2j1j2j6j2j1.19.0....0...1c.1.51.mobile-gws-serp..33.11.6212.3.xOS-YKt6XU8