Mijn dochter is uit haar wiegje gegroeid en slaapt nu in de kinderwagenbak, maar deze is niet heel veel groter dan het wiegje. Over een paar weekjes is ze er dus uitgegroeid en zal ze in haar eigen ledikantje op haar eigen kamer moeten gaan slapen. Vanwege haar voorgeschiedenis en voor onze geruststelling willen wij graag een babyfoon van goede kwaliteit met een camera erop. En het lijkt me handig als die camera in het donker goed beeld heeft.. Heeft iemand tips?
Wij hebben de Luvion grand elite. Een geweldig apparaat! Met een SD kaartje erin kun je zelfs een filmpje opnemen van je kleine. Ze zijn wel duur (189 euro) maar wij zijn er heel blij mee.
Hier ook de Luvion Grand Elite en hij bevalt erg goed. Mooi groot beeld en je kunt er meerdere camera's op aansluiten. Geluid is ook erg goed, in tegenstelling tot bv de beeldbabyfoon van Avent.
De Philips Avent, wij zijn ook erg tevreden... Ik denk dat als je een van bovenstaande suggesties koopt, je altijd wel goed zit. Ik vind een camera erop echt heerlijk!!