haha ok laatst een 2ehands babybox opgehaald en nu dacht ik... ik ga dat ding wel eens ff in elkaar zetten... hmmmzz jaha... haha ik kom een heel eind het is er eentje met een lade... maarehmmm nu zit ik er een beetje mee te klooien hoe t zit met de bodem... die moet in hoogte te verstellen zijn. heb er van die klosjes bijzitten... maar denk je dat ik erachter kan komen hoe de bodem dan omhoog moet :S of moet er soms een extra bodem bij ofzo omdat t er 1tje met een lade is>?!?! Wie oh wie kan mij helpen!!!!!!!!!
Die klosjes zullen waarschijnlijk in de hoeken tussen de spijlen moeten en die dragen dan de bodem waar je kindje op ligt zeg maar. Ik heb er ook 1 met lade die in hoogte verstelbaar is alleen die van mij is echt mega makkelijk omdat het een vouw/kliksysteem is en dus eigenlijk niet mis kan gaan met opbouwen/afbouwen
ja klopt die klosjes moeten inderdaad in de hoeken... maar hoe dat nou zit met die bodem ?!?! hmmmmzzz volgens een vriendin die ik net aan de telefoon had zei ze dat de bodem dus vast en zkr los moet kunnen maar ja... ik zal er dan kats overheen kijken ofzo dan
Hier is de bodem meteen de bovenkant van de lade en dan hebben we nog een losse plank die op 2 hoogtes te zetten is (de bodem is dus hoogte 3) door middel van die klosjes die jij noemt.