slechte ervaringen met burgerhout sliedrecht?

Discussion in 'De babyuitzet' started by tycoon, Jul 1, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tycoon

tycoon Lid

Dec 26, 2006
    90
    0
    0
    hellevoetsluis
    nou weet niet of wij de enige zijn maar wat een *** winkel is dat als eerste de kamer was zogenaamd mdf nou niet dus nog erger als ikea een kilo aan schroefjes enzo en dan missen we nog vaak de helft en dan zit er beschrijving van een andere kamer bij :evil: het tweede bij het afrekenen komen we er thuis achter dat de korting er niet vanaf is gehaald maar er bij op geteld en ten derde hebben we een bugaboo cameleon besteld onderkant zwart en bovenkant blauw en wat krijgen we een hele BLAUWE :confused: te vierde stond daar een complete badset ik dacht handig kom ik thuis zit de standaard er niet bij :confused: nou ben benieuwd of wij de enige zijn maar als dit met die kinderwagen is opgelost kom ik er nooit meer!

2. tycoon

tycoon Lid

Dec 26, 2006
    90
    0
    0
    hellevoetsluis
    niemand?

3. baloulou

baloulou Lid

Apr 23, 2007
    12
    0
    0
    spijkenisse
    Wij hebben vorige week onze babykamer van burgerhout binnen gekregen.
    In elkaar gezet en alles is goed ,er mist niks,er is niks kapot.
    We zouden een gratis matras,babyfoon en beer erbij krijgen,ook allemaal
    gehad.
    Dus geen problemen met burgerhout bij ons in elk geval.

4. Bloem1979

Bloem1979 Actief lid

May 13, 2006
    102
    0
    16
    Wij hebben ook vorige week de babykamer en kinderwagen opgehaald in sliedrecht.
    Alles was compleet en we werden vriendelijk geholpen!
    Ook hier geen klachten

5. appeltje

appeltje Niet meer actief

Ik ben niet eens tot bestellen gekomen. Wij waren in de winkel in Rotterdam en toen ik wat info ging vragen over autostoeltjes toen had de - uiterst ordinaire - verkoopster het over 'in het zitje pleuren' en 'dan douw je het kind erin'.
    Kwam niet echt professioneel over. Maar goed, ik hoop voor je dat ze de fouten corrigeren!

6. patries38

patries38 Bekend lid

May 2, 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige

7. tycoon

tycoon Lid

Dec 26, 2006
    90
    0
    0
    hellevoetsluis
    fijn voor je als je geen klachten had maar zocht naar mensen met wel klachten..
    heb ook al mensen uit me omgeving met klachten gehoord dus ben zeker niet de enige .
    patries38 viel mij ook op dat personeel meerendeel niet echt prof aanpak hebben .

8. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    nee,wij hebben ook geen problemen gehad alles netjes afgeleverd alles zat erbij prima service gehad.ze waren ook netjes op tijd.

ps kom ook uit spijk....

9. AmanChel

AmanChel Bekend lid

Nov 6, 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Altijd als ik daar ben komen er wel mensen terug met iets wat niet goed is enzo heb ik het zelf ook al menig keer ervaren.. Ik raad dan ook altijd iedereen af daar iets te kopen en dat heb ik deze zwangerschap ook amper gedaan alleen wat kleinde dingetjes.
    Vaak staat de prijs verkeerd aangegeven, zijn de spullen niet compleet of kapot..

10. runner

runner VIP lid

Jan 12, 2006
    5,387
    0
    0
    katwijk ZH
    wij hebben daar onze kinderwagen vandaan, maar dat ging ook niet helemaal soepel.

waren op een zaterdag langsgeweest, en vanaf die maandag zou er een actie zijn, ik geloof 15% korting op alle kinderwagens met uitzondering van de buggaboo.
    wij wilden graag de quinny buzz hebben dus dat kwam mooi uit.
    wel meteen info gevraagd over die wagen en uitgezocht wat we erbij wilde hebben.
    dus ik zeg tot dinsdag want dan kom ik terug en bestel dan die wagen, prima, zo gezegt zo gedaan.
    ik met mijn vader terug (rotterdam ligt nou niet echt om de hoek hiervandaan)
    alles besteld, formulier ingevuld met wat we allemaal erbij wilde hebben.
    afrekenen.
    dus ik zeg er gaat nu toch 15% vanaf?
    nee hoor, niet op deze wagen :confused:
    huh?!
    die vrouw van zaterdag er bij gehaald en uiteindelijk ook die korting gekregen (ging om meer dan 100.- eurie!)
    maar het heeft even geduurd voordat we daar dus weer weg waren.

maar terug gaan naar die tent?
    ik denk het niet!

11. Jee

Jee Bekend lid

Aug 17, 2006
    666
    0
    0
    Nou,ik ben iemand die uiterst tevreden is over de Burgerhout in Sliedrecht!Service was uitermate goed en het kamertje (wel 1 van de duurdere kamertjes) was zelfs al wat eerder binnen en helemaal zonder beschadigingen.In Rotterdam ben ik 1x geweest omdat dat dichterbij was,maar daar werd ik wel erg chagerijnig en ongezellig geholpen,maar echt,WIJ zijn erg tevreden over de Burgerhout in Sliedrecht!En ik ken ook een aantal mensen die daar ook hun spullen besteld hebben en ook tevreden zijn.Denk dat er bij alle zaken wel wat is bij sommige mensen,want heb al verschillende grote babyzaken hier op de forums voorbij zien komen...

Share This Page