Er is sinds kort wel een meerijdplankje verkrijgbaar. Joolz - Nieuwe accessoires: Meerijdplankje en Zomerstoeltje
Ik ben ook geïnteresseerd in de Joolz earth, maar vraag me af of de leren handgreep niet lelijk wordt na verloop van tijd. Misschien dat door je ringen enzo het leer beschadigd? Of gewoon lelijk eruit gaat zien? Iemand ervaring daarmee?
Wij hadden dezelfde twijfel, de bugaboo cameleon of de joolz day earth parrot blue. Toch gekozen voor de bugaboo viktor en rolf. De joolz vond ik qua uiterlijk mooier, maar de bugaboo praktischer. Ik kon de joolz niet ingeklapt krijgen, terwijl de bugaboo het met een klik ging. Wat ik ook jammer vond van de joolz is dat de binnenbekleding van de wieg creme-kleurig was (besmettelijk) en de bak voor de boodschappen is bij de bugaboo veel ruimer. Aan de joolz vond ik het fijn dat als het kindje zit het zitje wat hoger is, wat makkelijker aan tafel. En de ondersteuning van de voeten kan je verstellen. Maar al met al vond ik de bugaboo net wat degelijker van kwaliteit.
Bugaboo heeft zo'n kabel lopen op de duwstang, dat vind ik ook zo lelijk. Verder is de vorm van de duwstang minder lekker voor je handen. Bij de Joolz is ddar gewoon rond. Ik heb een heel klein autotje en de Joolz past erin. Die wagenbak van de Joolz is echt niet te hoog voor jou, maar wel fijner voor je vriend. Die hoogte is ook handiger als je de kinderwagen aan een tafel wilt zetten op een terras als je kindje zit.