heeft iemand ervaring met de phil en teds promenade? loopt het wel fijn? Of loop je telkens tegen het onderste zitje / bak aan? Of is een andere p&t handiger? Of een andere onder elkaar duo wagen? We wilden de donkey maar de breedte is gewoon lastig. Kan bijvoorbeeld bij mn beste vriendin de deur niet in (alleen als mono) vind hem geweldig maar is helaas niet handig
Heb je al gekeken naar de icandy? Vond ik een hele fijne wagen in gebruik. Kan ook als mono gebruikt worden. De p&t vond ik niets, liep continu met mn scheenbeen tegen t achterste zitje aan.
Icandy hadden we idd ook gezien maar waar we gister waren kon niks bijbesteld worden ervan en niks op voorraad. Op mp staat er wel 1, dat is de peach 2 denk ik..
Ik heb de phil en teds sport. Ideaal als je de kinderen dicht op elkaar hebt gekregen! Het enige nadeel vond ik dat je de luiertas niet goed aan het handvat kunt hangen omdat die dan tegen het onderste zitje duwt. Maar ik liep nooit tegen de onderkant aan, zelfs niet toen hij nog plat lag voor de baby. Een tip: koop niet zo'n babynestje,daar groeien ze enorm snel uit en een fijne omslagdoek of een lodger wrapper is net zo warm en gaat langer mee.
Wij hebben de phil en Teds verve. Smal net als een enkele wagen, en rijd heerlijk! Nog nooit tegen het onderste zitje getrapt. Word nu minder gebruikt want tsjah kinderen worden groter, maar niks geen spijt gehad van de aankoop