Philips Avent Digitale beeldbabyfoon (SCD600)

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door thirza72, 28 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thirza72

thirza72 Actief lid

28 dec 2009
    259
    0
    0
    Heeft er iemand ervaring met deze beeldbabyfoon?
    Via rentepunten bij de ING kan je hem voor een stuk minder bestellen, maar ik vraag me af wat de ervaringen met deze babyfoon zijn.

Heeft iemand deze babyfoon?

2. misa

misa Niet meer actief

Ik heb 'm niet. Wij hebben een veel simpelere gekocht: de alecto dbx-85. Eerlijk gezegd vind ik een veel luxere niet nodig. :)

3. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar ervaringen van deze babyfoon.
    Is hij wel storingsvrij? (ivm een storingsgevoelige omgeving)

4. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Wij hebben hem bij het tijdschrift KINDEREN gekregen. We hadden voorheen de Luvion, maar die heb ik snel verkocht. De Avent is echt veel beter. Stoort niet, meer opties, liedjes ed. Beeld is duidelijker.

Ben echt heel tevreden en zou hem iedereen aanraden (en nee, heb geen aandelen Philips :D)

5. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Ja ik had de aanbieding gezien, helaas is hij nu uitverkocht bij het tijdschrift :(
    Scheelt enorm veel als je hem in de winkel moet halen.

Dus de Luvion die jij eerst had stoorde wel?

Ik zat eerst te denken aan een DECT dan ben je er hopelijk zeker van dat ie storingsvrij is...
    Maar die heb je geloof ik niet met camera.

6. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    De Luvion die ik had stoorde behoorlijk! Maar ik had de eerste editie. de platinum versie, nu in de winkel is geloof ik wel DECT. De Avent is dat ook.

7. Sandra G

Sandra G Actief lid

20 sep 2009
    152
    0
    0
    Heb nog geen ervaring met babyfoons, maar twijfel ook tussen deze van Philips en die van Luvion. Had de aanbieding van Kinderen gezien, en dat leek me wel wat. Wel balen dat ie nu is uitverkocht :(
    Maar ik lees graag verdere ervaringen mee! Ik vind het zo moeilijk een keuze te maken!

8. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Hier geen de gewone philips dect babyfoon waar we zeer tevreden over zijn en een luvion beel babyfoon (de nieuwste versie) waar we helemaal niet over te spreken zijn.
    Ik zou dus nooit meer voor luvion gaan!

9. rosalierenske

rosalierenske Nieuw lid

23 aug 2008
    2
    0
    0
    breda
    Ik had geluk en heb hem als een van de laatste denk ik bij kinderen gehad, gisteren gekregen en echt helemaal super! Ik zag dat je bij de ouders van nu ook nog een beeldbabyfoon kan krijgen, wel een iets andere maar hoeft niet minder te zijn natuurlijk.

10. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Up.

Nog meer mensen met ervaringen?
    Omdat de beeldbabyfoon van Philips geen DECT heeft twijfel ik nog enorm...
    Ik zou anders voor de andere van Philips gaan met DECT, maar eentje met een camera lijkt mij toch wel fijner.

Ik hoop op meer ervaringen! Want we zijn er nog niet helemaal uit haha.

11. misa

misa Niet meer actief

Ik zou echt wel voor een dect gaan, of je nu met of zonder beeld wilt. :)

12. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Dect= digitaal en de Avent babyfoon is , zoals je in je titel ook vermeld ;), digitaal!

13. Sandra G

Sandra G Actief lid

20 sep 2009
    152
    0
    0
    volgens mij is deze van philips juist geen dect, hoe het bij deze dan wel heet weet ik niet, maar het is wat anders...

wij zijn er ook nog steeds niet uit, had toch de luvion platinum besteld, maar manlief vond de kwaliteit toch tegenvallen, dus die is teruggestuurd... nu moeten we nog steeds een nieuwe uitzoeken!

14. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Het is geloof ik wel anders dan DECT ja!
    Want ik las ergens dat hij via de Wi-Fi kan gaan.
    Nou dan heb je ook weinig bereik denk ik.
    DECT is 100% storingsvrij en deze heeft dat geloof ik niet.

@Sandra,
    Ja viel de Luvion zo tegen?
    Slecht bereik?

@jois,
    Ik weet niet of beeld wat overbodige luxe is....
    Anders willen wij voor de Philips avent met DECT gaan die van rond de 120 euro, zonder beeld.
    Maar omdat deze niet heel veel duurder is, en mét beeld is leek ons het wel leuk. Alleen als hij té storingsgevoelig is dan hoef ik hem niet.
    Vind het belangrijk dat zo'n ding het altijd doet :D en dat is natuurlijk logisch

15. Maaike1976

25 aug 2010
    5
    0
    0
    Leiden
    Hoi!

Wij hebben eerst een video babyfoon van alecto gehad maar dat was absolute no-go! Wij hebben toe een Luvion gekregen van mijn schoonouders en dat is een absolute go! Overigens schijnt er een groot verschil te zijn tussen een oude versie uit 2007 (las ik op kieskeurig, en de versie 2009. Die laatste die wij dus hebben is echt perfect, geen slecht woord over van mij.

In ieder geval geen storing dus maar of het nou dect is??:(

Deel Deze Pagina